Tuesday, November 12, 2013

ေသြးနဲ ေရးတဲနလံုးသာ လြမ္းခ်င္း (အပိုင္း-၃) ဇတ္သိမ္း



ကိုေနမင္းခက ကြ်န္ေတာ္ မ်က္နာကိုၾကည့္ၿပီေတာ့ ၿပံဳးေနတယ္ဗ် ။ အားညီကလညး္ ေသြးေလးနည္းနည္းေလာက္ထြက္တာကိုမ်ားကြာတဲ ဘာမွမၿဖစ္ဘူ ညီက အဲတာဆို ေအာ္ေပါ့ဆိုၿပီ မ်က္ေစ့တစ္ဘက္ကုိမွိတ္ၿပတယ္ဗ်။ ကြ်န္ေတာ္ ဇြဲသံဇဥ္ေလ အစ္ကိုရဲ ဆက္စီ မ်က္နာေလးကိုေတြ႔ၿပီေတာ့ နာက်င္ေနတာေတြကိုေတာင္ေမ့သြားတယ္။ ေနာက္ အစ္ကိုေနမင္းခက ကြ်န္ေတာ္မ်က္နာ အနားကိုကပ္ၿပီေတာ့ တိုးတိုးေလးထပ္ေၿပားတယ္ဗ်။ ညီကို ကုိယ္ေနာက္တစ္ခါ ေလာက္ဆြဲခ်င္တယ္တဲ႔ဗ်။ ကုိယ္တို႔ မဂၤလာဦအခ်ိန္ေလးကို ဒီတိုင္းဘဲ အကုန္မခံခ်င္ဘူးဆိုၿပီေတာ့ ေၿပားလည္းေၿပား တံေတြကိုလည္း ကြ်န္ေတာ္ ဇြဲသံဇဥ္ရဲ ခေရေလးထံ ေတြးခ်လိုက္တယ္ဗ်။

ပူေနြးတဲ႔ အရာတစ္ခု ကြ်န္ေတာ္ဇြဲသံဇဥ္ ထံေရာက္လာတဲအခါမွာ ရင္ခုန္သံေတြ ဒုတိယအၾကီမ္ ပူေလာင္လာၿပန္တယ္ဗ်။ ကြ်န္ေတာ္ ကိုပက္လက္ အေနထားမွာ ထားၿပီေတာ့ ကုိေနမင္းခက ေၿခေထာက္နွစ္ေခ်ာင္းကို ပုခံုးေပၚထမ္းလိုက္တယ္။ ၿပီေတာ့ သူရဲ ညီဘြားေလကို လည္း ေခ်ားဆီသုတ္လိမ္းေပးေနတာကို ၀ါးတားတားေတြရတယ္။ ေနာက္ကုိယ္အစ္ကိုက ကြ်န္ေတာ္ ရင္ဘတ္ေလးကို ၿဖည္းၿဖည္းခ်င္းပြတ္ေပးေနတုန္း သူရဲ ၾကီမားလွတဲ႔ ညီငယ္ေလးကို ကြ်န္ေတာ္ခေရေလးထဲကုိ ဖြဖြေလး ထိုးသြငး္ၿပီ ေရွ႔တိုးေနာက္ဆုတ္လုပ္ေနတယ္ဗ်။ ရင္မွာခံစားရတဲ အၿဖစ္ကုိ အစ္ကုိကေတာ့သိနိုင္မယ္မထင္ဘူးဗ်ာ။ ေကာင္းလညး္ေကာငး္ နာလညး္နာ လိုေၿပားခဲဘူးတဲ ညီေလး ဇင္ ကုိသတိသြားရမိတယ္။

ေနာက္ ေၿဖးေၿဖးခ်င္း လုွပ္ရွားေနရာကေနၿပီေတာ့ ၿမန္လာတယ္ ။ကြ်န္ေတာ္လည္း အစ္ကိုမ်က္နာေလးကိုၾကည့္ၿပီေတာ့ ေတာ္ေတာ္ကုိ စိတ္ကထန္ေနၿပီဗ်ာ။ အစ္ကိုေနမင္းခ တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ ၾကံဳးလိုက္တုိင္း အရသာက အေကာင္းဆံုးကိုေပးစြမ္းေနတယ္။ စိတ္ထဲမွာလည္း ဒီအစ္ကို႕ညီဘြားေလကို တစ္သက္သာလံုးအပိုင္လိုခ်င္စိတ္ေတြ ၿဖစ္ေနမိတယ္ဗ်။ ကိုေနမင္းခရဲ႔ ေမားပန္းေနတဲ႔ရွိဳက္သံေလးေတြကိုၾကားေလေလ ရင္ခုန္သံေတြ ဆူညံေလေလပါဘဲဗ်ာ။ ခုလုိေယာက်ားတစ္ေယာက္နဲ တူတူအိပ္စက္ရခ်င္းဟာ ဒီေလာက္ေကာငး္မြန္တဲ႔ စိတ္လုပ္ရွားၿခင္း ၾကည့္နွဴးၿခင္း ေပ်ာ္ရြင္ၿခင္း ေက်နပ္နွစ္သိမ္႔ေပးနိုင္လိမ့္မယ္လို ကြ်န္ေတာ္ ထင္မထားမိဘူး။ (မို႔ထင္မထားဘူ အရိုင္းေလသံၿဖင့္ဖတ္ရန္ ခိခိ)

ေနာက္ကိုေနမင္းခက ညီတဲ႔ ကုိယ္ၿပီးလိုက္ရေတာ့မလားတဲ့။ အငး္ အစ္ကိုသေဘားလို ကြ်န္ေတာ္ ေၿပားလိုက္တယ္။ အဲ႔တာနဲ ကုိေေနမင္းခက အရင္ကထက္နညး္နည္း ပိုသြက္ေအာင္ အသြင္းအထုတ္လုပ္တယ္။ အစ္ကိုမ်က္နာမွာလည္း ေပ်ာ္ရြင္ၿပီ ေက်နပ္နွစ္သိမ္႔ေပးနိုင္ေလာက္တဲ႔ အရာတစ္ခုၿဖစ္ ေအာင္ အားစိုက္ေနပံဳရတယ္။ အစ္ကိုရ႔ဲ မ်က္နာထက္က ေခ်ြးစက္ေတြ ကြ်န္ေတာ္ရင္ဘတ္ေပၚ က်လာတယ္။ အစ္ကို အံကိုတင္းတင္းၾကိတ္ၿပီးေတာ့ သြက္လက္စြာလုပ္ရွားေနရတာကို ၿမင္ေတာ့ ရင္မွာေတာ္ေတာ္ေပ်ာ္မိတယ္။ ေနာက္ အစ္ကုိေနမင္းခ တစ္ခ်က္တုံသြားၿပီ သူရဲ႔ညီဘြားေလးကို အဆံုးအထိ ေဆာင့္သြင္းလိုက္တယ္ဗ်။ ကြ်န္ေတာ္ ခေရထဲမွာပူေနြးတဲ႔ ခ်ြဲၿပစ္ၿပစ္အရာေတြ ေရာက္ရွိသြားတယ္။ အားးးးးးးးးေကာင္းလိုက္တာဗ်ာ ေလားကစည္းစိမ္းဘဲ။ေနာက္ အစ္ကိုက သူပစၥည္ကိုအၿပင္ကုိထုတ္ သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ၿပီေတာ့ ကြ်န္ေတာ္နဲ တူတူ ဧကတစ္ေထာင္က လူပ်ိဳေဆာင္မွာ အိပ္လိုက္္ၾကတာေပါ့ဗ်ာ။

တစ္ခါတစ္ေလမွာေလားကၾကီက အေကာင္းဆံုးေတြအၿပင္အဆိုးဆံုးေတြကို ေပးတတ္မွန္း ကြ်န္ေတာ္သိလိုက္တဲ႔အခ်ိန္မွာ အရာအားလံုးက ေနာက္က်သြားၿပီၿဖစ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္လညး္ အလုပ္မအားတာနဲ အစ္ကိုေနမင္းခထံ ဖုန္းမဆက္ၿဖစ္တာ တစ္ပတ္ေက်ာ္သြားတယ္။ ေနာက္ေတာ့ အြန္လိုင္းသံုးမယ္ဆုိၿပီေတာ့ ေမးကိုဖြင့္လိုက္တဲအခါမွာေတာ့ အစ္ကိုေနမင္းခရဲ Mail တစ္ေစာင္၀င္ေနတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကုိ Sex လုပ္ဖိုသက္သက္သာ သူစိတ္၀င္စားခဲတယ္ဆိုတဲအေၾကာင္း ၊ကြ်န္ေတာ္ကို သူေၿပားခဲတဲ႔ အရာေတြအားလံုကိုေမ့ေပးဘိုဆိုတဲ႔အေၾကာငး္၊ သူကုိယ္သူ HM တစ္ေယာက္ ဆိုတာကုိ လံဳး၀ လက္မခံနိုင္ပါဘူဆိုတဲ႔အေၾကာင္း၊ လမ္းမွာေတြရင္ေတာင္ နုတ္မဆက္ပါနဲဆိုတဲ႔အေၾကာင္းအၿပင္ ကြ်န္ေတာ္ဇြဲသံဇဥ္နဲ ပတ္သက္တဲ႔ အရာမွန္သမွ်ကိုေမ့ၿပစ္လိုက္ပါၿပီဆိုတဲအရာေတြေပါ့ဗ်ာ။

` ၿဖစ္နိင္မယ္ဆိုရင္ ကုန္လြန္သြားတဲ႔ အတိတ္ေတြကို ကြ်န္ေတာ္ထပ္ၿပီမေတြးခ်င္ေတာပါဘူး။ ေလားကမွာ အေသခ်ာဆံုးအရာဆိုတာ မေသခ်ာၿခင္းမွန္းလည္း ကြ်န္ေတာ္ ဇြဲသံဇဥ္ သိခဲပါၿပီ။ခင္ဗ်ားကို ကြ်န္တာ္ အရမ္းခ်စ္တယ္။ ရာထူးေတြ ဂုဏ္ေတြ မလိုခ်င္ ေနြးေထြးတဲ ရင္ခြင္ေလးမွာ တစ္စကၠန္ေလာက္ နားခိုခြင့္ အရင္လိုၿပန္ေပးမယ္ဆိုရင္ ညီေသေပ်ာ္ပါၿပီ။ တစ္ကယ္မခ်စ္တာလည္း မဟုတ္ဘဲနဲ ညီကို စိတ္နာေအာင္ေၿပားတဲ အစ္ကုိနွဳတ္ခမ္းပါးေလ ကိုကြ်န္ေတာ္ လြမ္းေနတယ္ဗ်ာ။

` ကိုေနမင္းခရဲ အေဆာင္ကေနၿပန္လာၿပီတဲေနာက္ပိုင္းမွာ အစ္ကိုရဲစိတ္ထားေတြ ကြ်န္ေတာ္ အေပၚ စိမ္းသက္သြားတယ္။ အစ္ကိုကြ်န္ေတာ္ကို စိတ္ကုန္သြားတယ္ဆိုတာကိုေတာ့ ညီလံုး၀လက္မခံပါဘူး။ ဘာေၾကာင့္လည္းဆိုေတာ့ အစ္ကိုေနမင္းခ ေၿပားတဲ အသံေတြမ်ား လြမ္းေဆြးၿခင္း တမ္းတၿခင္းေတြ ပါ၀င္ေနတယ္ဆိုတာကို ကြ်န္ေတာ္သိေနလိုပါဘဲ။ ေနာင္ဆံုး ကြ်န္ေတာ္ ဇြဲသံဇဥ္ရဲ ဖုန္း ေဖဘုတ္ အေကာင့္နဲ အၿခားဆက္သြယ္လိုရတဲ အရာမွန္သမွ်ကို ကုိေနမင္းခက အဆံုးသတ္ေပးခဲတယ္။

ဘ၀မွာ ပူေလာင္လွတဲ HM တစ္ေယာက္ရဲ အခ်စ္ေတြဟာ ထာ၀ရမေအးမွ်နိုင္မွန္းသိပါတယ္။ သဘာ၀တရား ထက္ပိုလြန္တဲ႔စိတ္ထားေတြနဲ ရွင္သန္ၾကီထြားလာတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ ဇြဲသံဇဥ္ရဲ စိတ္ေတြ အစ္ကိုေပၚရိုးသားစြာ ခ်စ္ေနမိတယ္ဆိုတာလည္း ေသခ်ာပါတယ္။ ေလားကမွာ ေယာက္က်ားတစ္ေယာက္က ေယာက်ားတစ္ေယာက္ကို နူးညံစြာ တိမ္းညြတ္ခဲ႔မိတဲအတြက္ ေလားကၾကီက ဒဏ္ခတ္တယ္ဆိုရင္လည္း ကြ်န္ေတာ္ ဇြဲသံဇဥ္ အစ္ကိုေပၚခ်စ္ခဲဘူးတဲ အရာေတြနဲထပ္တူ ၿပန္လည္ နာက်င္စြာခံစားပါမယ္။ ကြ်န္ေတာ္ အခုခ်ိန္ထိ ေမ့လိုမရသလို တမ္းတေနတုန္းပါဘဲ။ အစ္ကိုနဲ ခ်စ္ရည္လွူးခဲဘူးတဲ႔ ဧကတစ္ေထာင္က လူပ်ိဳအရာ၇ွိေဆာင္ဘက္ေရာက္ရင္ အၿမဲတမ္းရင္ခုန္ေနတုန္းပါဘဲ။

PSC စာေမးပြဲေၿဖဘိုအတြက္ က်ဴရွင္သြားတက္တဲ႔ ရံုးပိတ္ရက္ေတြဆိုရင္ MICC ဘက္ကေနၿဖတ္သြားတိုင္း အၿမဲဘဲ သတိရေနမိတယ္။ ခ်စ္သူေက်းဇူးၿပီေတာ့ ပူေလာင္မွဳ႔ေတြနဲ ႏူးညံတဲ႔ေမတၱာတရားေတြကို ကြ်န္ေတာ္အေပၚ ယူေဆာင္ေပးတဲ႔အတြက္ အရာအားလံုးကိုလညး္ေက်းဇူးတင္တယ္။ ေလားကမွာ ဘယ္ေတာ့မွ အသြားမၿပန္မရွိတဲ အရာမရွိဘူးဆို ေရွးလူၾကီေတြက ေၿပားဆိုခဲၾကေပမဲ ကြ်န္ေတာ္တို႔ HM ေလားကမွာေတာ့ အသြားဘဲရွိၿပီ ဘယ္ေတာ့အခါမွ အၿပန္လမး္မရွိပါဘူးဗ်ာ။ မဟာၿမိဳင္ေတားနက္ထဲမွာ လမ္းေပ်ာက္တဲ့ ပံုမမွန္ နတ္သမီးေတြလိုပါဘဲ။ ဘယ္ေတာ့မခါမ်ားမွ နာလည္မွဳ႔နဲ ေပ်ာ္ရြင္တဲ တိမ္းညြတ္ၿခင္းေတြ ေအာင္ၿမင္မလည္းဆိုတာ မခန္႕မွန္းနိုင္ပါဘူ။ ဒါဟာ ဘာေၾကာင္လည္းဆိုရင္ ေယာက်ာတစ္ေယာက္နဲ တစ္ေယာက္ ၿမတ္နိုးခ်စ္ခင္တဲ႔ သဘာ၀လြန္ စိတ္မ်ိဳးၿဖစ္ေနလိုပါဘဲ။ ၿဖစ္နုိင္မယ္ဆိုရင္ ေပ်ာ္စရာေလးေတြကုိဘဲ ေတြးၿပီ ေအးေဆးေနလိုက္ခ်င္တာေပါ့ကုိေနမင္းခရယ္။ ခုေတာ့ မိုရြာေနပူ ေလတိုက္ အရာအားလံုးမွာ အလြမ္းသံဇဥ္ေတြနဲဘဲ ကြ်န္ေတာ္ နွလံုးသာကို ရိုက္နိပ္ေနမိတယ္ ။ လတစ္လမွာ ခင္ဗ်ားၾကီးကို မလြမ္းတဲ႔ရက္ လက္ခ်ဳိးရည္တြက္လိုေနတယ္ဗ်။

မိုးရြာတဲ႔ေန႔ေတြဆိုရင္ အစ္ကိုညီကိုေဖ်ာ္တိုက္ခဲ႔ဘူးတဲ ေကာ္ဖီပူပူေလးကိုလြမ္းမိသလို ေနပူတဲေနလည္ခင္းဆိုရင္လည္း ကုိယ္ေနမင္းခ ဖြင့္ေပးတဲ႔ ပန္ကာေလ ေအးေအးေလးကိုလြမ္းတယ္။ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ အစ္ကိုေနမင္းခ အေပၚ ဘယ္ေတာ့မွ ဘယ္အခ်ိန္ ဘယ္ေနရာမွာမွ သစၥာပ်က္မွာမဟုတ္သလို တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္ ၿပန္ၿပီေတာ့ ညီအခ်စ္ေတြကို နာလည္းလာမဲ႔ ေနရက္ေတြကို လက္ခ်ိဳးေရ တြက္ေနပါမယ္။ တစ္ကယ္လိုမ်ား ဒီဆိုက္မွာ ကြ်န္ေတာ္ မသိတဲ အေကာင့္တစ္ခုခုနဲမ်ား ကုိေနမင္းခရွိေနခဲမယ္ဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္ရဲ အစ္ကုိေပၚ ခ်စ္ခင္ၿမတ္နိုးေနတဲ့ ေမတၱာတရားကို အသိမွတ္ၿပဳေပးပါလို ေတာင္းဆိုပါရေစ။

(ကြ်န္ေတာ္ ရဲ႕ ခ်စ္စြာေသာ စာဖတ္ပရိတ္သတ္ၾကီကိုလည္းေတာင္းပန္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ဒီ၀တၳဳရဲ ပံဳမွန္ အဆံုးသတ္ကို ေပ်ာ္ရြင္စြားမသိမ္ေပးနိုင္တဲအတြက္ေပ့ါ။ ပရိတ္သတ္ၾကီးထဲမွာလည္း ကုိယ္ကလည္းခ်စ္တယ္ ကုိ္ယ္ကိုလည္းခ်စ္ HM ေတြၿဖစ္ေနမွန္းလည္းသိရက္နဲ မိမိကိုယ္ကုိHMမွန္း လက္မခံနုိင္တဲ႔ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ရွိခဲ႔မယ္ဆိုရင္ ----------)

အလြမ္းမ်ားနဲ ေနမင္းခ

No comments:

Post a Comment