Saturday, November 30, 2013

ရိုးရာဓေလ႔ေနာက္ကြယ္က အလြမ္းဌက္ရဲ႕ဒိုင္ယာရီ (အပိုင္း -၂)

ရိုးရာဓေလ႔ေနာက္ကြယ္က အလြမ္းဌက္ရဲ႕ဒိုင္ယာရီ (အပိုင္း -၂)

နန္းၾကီဆီသြားရေအာင္ဆိုတဲ႔ အသံေတြ ကို ဆူညံစြာၾကားလိုက္ရတဲ႔ အခ်ိန္မွာေတာ့-----ညီက အင္းအင္းထၿပီ ေဟ႔ လာၿပီ ခဏေစာင္႔လ ိုေအာ္ၿပီေတာ့  ကြ်န္ေတာ္ကို ရွာထုတ္ၿပတယ္ဗ်။ မသြားဘဲေနလိုရရင္ အေကာင္းသားအကိုေရ မသြားလိုလညး္မရဘူ။ ဒီအတြက္လာတာဆိုေတာ႔ အစ္ကိုေကားၾကည့္မွာမို႔လားလို တစ္ဆက္ထဲ ေမးတယ္ဗ်။ လိုက္မယ္ဆို ညီနဲတူတူသြားမယ္ထေတာ႔လိုေၿပားၿပီေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ပါးကို ဖြဖြေလးနမ္းသြားေသးတယ္ဗ်။


ကြ်န္ေတာ္မွာသာ ဟတ္ဖီၾကီနဲ မထခ်င္ထခ်င္ ထၿပီေတာ့ မ်က္နာသစ္ အထုတ္ေတြ ဖုန္း ေတြယူၿပီေတာ့ နန္းေရွ႔ကုိထြက္ခဲ႔ရတယ္။ နန္းၾကီထဲက  ဒိုးသံေတြကလည္ ၿမိဳင္ၿမိဳင္ဆုိင္ဆိုင္ထြက္လာ ေနၿပီ။ လူေတြ ကလည္း တိုးသူကတိုး ေ၀ွ႔သူကေ၀ွ႔နဲ နန္းၾကီးဆီသို႔ဦတည္ေနၾကေလၿပီ။ သေၿပပန္း ေတြဆိုတာကလည္း လူတုိင္းလူတိုင္းလက္ထဲမွာ ကိုယ္စီကို င ပို္င္ဆုိင္ေအာင္ ၀ယ္ထားၾကၿပီၿပီ။ကြ်န္ ေတာ္သည္လည္း ေဒါက္တာဇြဲသံဇဥ္ရဲ႔ သူငယ္ခ်င္း တစ္သိုက္နဲ႔ နန္းၾကီးကိုေရာက္ေအာင္ တိုးေနေလ ၿပီ။ ညီေလးက လည္းကြ်န္ေတာ္ေနာက္နားကေန ခါကိုဆြဲၿပီေတာ့ ေတာက္ေလွ်ာက္လုိက္လာလို ညီ သူငယ္ခ်င္းဂ်ီမမေတြကလည္းတစ္ခ်ိန္လံုးေနာက္ကေန စေနၾကေလရဲဗ်ာ။


ခ်စ္ဘုိ႔ေကာင္းတဲ႔ ေဒါက္တာဇြဲသံဇဥ္နဲ ကြ်န္ေတာ္ ေနာင္နွစ္ေတြမွာလည္း တူတူဆံုေတြနိုင္ဘို႔ အရွင္နွစ္ပါးထံမွာ ဆုေတာင္းသြာရင္ေကာင္းမယ္ထင္တယ္။ အခ်ိန္က ၁၀း၃၀ ေက်ာ္လို ၁၁း၀၀ ထိုး ေတာ့မည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တစ္ေတြ တိုးေနတာလည္း ကုိယ္ေတာ္ၾကီကိုယ္ေတာ္ေလ က်ားရုပ္နာကို ေရာက္ေနၿပီေလ။ အဲအခ်ိန္မွာ အေမေခၚတဲ႔ ဖုန္းသံက ကြ်န္ေတာ္ဖုန္းမွာ ၿမည္လာတယ္။ဟလိုေမ ေမ ဘယ္မွာလညး္ သားလည္းက်ားရုပ္နားေရာက္ေနၿပီဆုိေတာ့ ၿမင္ပါ႔တဲ႔ဗ်ာ။ သားေနာက္နာက သား ခါးကုိဖက္ထားတာက ဘယ္သူတုန္းသားတဲ႔။ သူေဘးမွာလည္ (အေပၚတြင္႔)ေတြနဲတဲ႔။


အဲတာနဲ ကြ်န္ ေတာ္က ဟုတ္ေမေမ သားသူငယ္ခ်င္းပါ။ ေနာက္ကလူေတြက သားသူငယ္ခ်င္း အစ္မရဲ႕ နန္းကပါလို ေၿပားလိုက္တယ္။ အဲဒီေတာ့ ေနမင္းခ မင္းရွဳတ္ရွဳတ္  ရွဳတ္ရွဳတ္ လုပ္မယ္ေတာ့ မက်န္နဲ႔ေနာ္ လိုေၿပား ၿပီေတာ့ ဖုန္းခ်သြားေလရဲ႕။

ကြ်န္ေတာ္ ေမေမ ဖုန္းခ်သြားေတာ့ ေဘးဘီကိုလိုက္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ အားပါးပါး ကြ်န္ေတာ္ တို႔နဲမ်က္နွာခ်င္းဆုိင္ ဟိုဘက္က်ားရုပ္ဘက္မွာပါလား ေမေမက ။ ဟီဟီ ဒါေၾကာင့္ သူသားထက္ကုိ  နွစ္မိုင္ေလာက္ ေမေမကကြက္ေက်ာ္ၿမင္ပါတယ္လို ကြ်န္ေတာ္ေၿပားခဲသားဘဲဗ်။ အဲအခ်ိန္မွာ ညီဇြဲသံ ဇဥ္ကလည္း အၿပံဳးခ်ိဳခ်ိဳေလးနဲ ကြ်န္ေတာ္ ေမေမကို ၿပံဳးၿပလုိက္တာ ေတြရတယ္။ ေမေမကလည္းၿပန္ ၿပီေတာ့ သား အဲေကာင္ကို ေကာငး္ေကာင္းထိန္းဆိုတဲ႔ မ်က္စမ်ိဳးနဲ ၿပန္ၿပံဳးၿပေနတယ္ထင္တယ္ဗ်။ အဲ လူေတြကလည္း ေတာ္ေတာ္ကိုၾကပ္လာတာနဲ႔အမွ် နန္းၾကီးက ခ်ိဳးေရေတာ္သံုးဘို႔ ဆိုင္သံေတြက လည္း ရင္ခုန္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ တည္းခတ္ေနတယ္။

လူေတြအားလံုး၏ သေၿပခက္ေတြရဲ႕ လုပ္ခတ္သံကလညး္ ေကာင္းကင္ထက္သို႔ ညံေနသလို လူၾကပ္တာကို အေၾကာင္းၿပဳၿပီကြ်န္ေတာ္ ခါး ကို ဖက္ထားတဲ႔ ေဒါက္တာဇြဲသံဇဥ္ရဲ လက္ေတြကလည္းခါးေပၚေရာက္လုိက္ ဘုိက္ေပၚေရာက္လုိက္နဲ႕ ေပါ့ဗ်ာ။ နွစ္ေယာက္လံုးရဲ႕ ရင္ခုန္သံေတြကလည္း အရွင္နွစ္ပါးရဲ႔ နတ္ဒိုးသံနဲအၿပိဳင္ ယိမ္းထိုးေနတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ဒီအခ်ိန္မွာ အၿဖစ္ခ်င္ဆံုးဆႏၵကေတာ့ ေနာက္ဘက္ကို လွည္႔ၿပီေတာ့ကြ်န္ေတာ္ကုိတင္းတင္းဖက္ထားတဲ႔ေဒါက္တာဇြဲသံဇဥ္ကိုၿပန္ၿပီေတာ့ေထြးေပြ႔ခ်င္လိုက္တာဗ်ာ။

ေဟးးးးးးးး ဆိုတ႔ဲ အသံနဲ႔ အတူ အရွင္နွစ္ပါ ခ်ိဳးေရေတာ္သံုးဘိုဆင္လာပါၿပီ။ အားလံုးေသာလူ ေတြကလည္း ဆုေတာင္းသံ ဦခိုက္သံေတြနဲ သေၿပခက္ေတြကို အေပၚကိုေ၀ွ႔ရမ္းေနၾကေလၿပီ။ကြ်န္ ေတာ္ကိုယ္တုိင္လည္း ညိဇြဲနဲ ေနာက္ထပ္ ဆံုစည္းပါရေစလိုဆုိေတာင္းလိုက္မိတယ္ဗ်။ ကြ်န္ေတာ္ကို ဖက္ထားတဲ႔ ဇြဲသံဇဥ္ကေတာ့ တစ္လားကလံုးကို ဘယ္သူကိုမွ ဂရုမစိုက္တဲ႔ အၿပဳအမူနဲ ခတ္တည္ တည္ဘဲ။

ကြ်န္ေတာ္က ေမေမ ကုိ လွမ္းလွ်ိဳးလိုက္ေတာ့ အေမကလည္းသူ႔ ဆုေတာင္းနဲ ကြ်န္ေတာ္ကို ေတာင္ လည္မၾကည့္အားလုိေတာ္ပါေသးရဲဗ်ာ။နာရီ၀က္ေလာက္ၾကာေတာ့ ခ်ိဳးေရေတာ္သံုး အခမ္းအ နားကေနေနၿပီလို႔ၿပန္၇ေတာ့မယ္ေလ။ ကြ်န္ေတာ္ သည္လည္း ညမန္းေလ ၿပန္အိပ္ရမည္ၿဖစ္ၿပီ မနက္မိုးလင္ ကား ကိုေစာင့္ၿပီ ေနၿပည္ေတာ္ၿပန္ရေတာ့မည္။


ခိ်ဳးေရေတာ္သံုး ၿပီေတာ့ ကုိယ္ေတာ္နွစ္ပါ နန္းေပၚတက္သြားတဲ႔ အခ်ိန္အထိ ဇြဲသံဇဥ္နဲ တူတူ နန္းၾကီေဘးမွာ တူတူစကားေၿပားေနတုနး္ ၿဗဳန္းဆို ကြ်န္ေတာ္ ေမေမေရာက္လာတယ္။သား မင္းေန ၿပည္ေတာ္ ဘယ္အခ်ိန္ၿပန္မွာလည္းတဲ႔။ ေမေမတို႔ကေတာ့ ကားနဲလာတာဆိုေတာ့ သပိတ္က်င္းကို  ၁၂း၀၀ ၿပန္မွာတဲ႔။ သားေကာဘယ္ၿပန္မွာလည္းဆုိၿပီေတာ့ ေဒါက္တာဇြဲသံဇဥ္ကိုပါ တန္ၿပီေတာ့ခ်က္ ခ်င္းေမးခြန္းေတြေထာက္ေတာ့တယ္။ အဲဒီေတာ့ ဇြဲသံဇဥ္က ကြ်န္ေတာ္လည္း မန္းေလ ၿပန္ရမွာ အန္ တီ တဲ႔။ ကြ်န္ေတာ္ အစ္မပြဲၿပီရင္ၿပန္မွာဆုိေတာ့။ ေအာ္ဟုတ္လား ဘယ္နန္တုနး္ သာအစ္မက လိုထပ္ ၿပီးေမးခြန္းေတြ ေမးၿပန္ပါတယ္။


ၿပီေတာ့သာက ေကားမန္းေလးမွာဘာလုပ္လညး္တဲ႔။ ကြ်န္ေတာ္ ရည္ လည္းရည္ခ်င္တယ္ ဇြဲသံဇဥ္ညီေလးကိုလညး္အားလညး္နာတယ္ဗ်။ ကြ်န္ေတာ္ေမေမက ကြ်န္ေတာ္ ကို မယံုလို ဗ်ဴေနတာ။ အဲတာနဲ ေဒါက္တာဇြဲသံဇဥ္က ကြ်န္ေတာ္ မန္းေလ ေဆးရံုၾကီက လက္  ေထာက္ ဆရာ၀န္ပါ အန္တီ။ မနက္ဂ်ဴတီ ၿပန္၀င္ရမွာဆိုတာ့ ညေနပိုင္းေလာက္ ၿပန္ရမွာလိုလညး္  ေၿပားလုိက္ေရား ကြ်န္ေတာ္မာမိက မင္း အစ္ကိုကိုေကား တူတူၿပန္ေခၚသြားေလတဲ႔။ သူလည္းေနၿပည္ ေတာ္ၿပန္မွာဆုိေတာ႔ လမ္းတုိက္တယ္တဲ႔။ ကြ်န္ေတာ္ ကေတာ့ ေတြးေနမိတယ္ ေတာ္ေတာ္ အကြက္ ေရြ႔ေတာ္တဲ႔မာမိလို သူသားဘာကို လိုခ်င္ေနတယ္ဆိုတာကိုသိတယ္ဆုိၿပီေတာ့ေလ။

အင္း ဒါဆိုလည္း ကြ်န္ေတာ္ ညေနမွ ေဒါက္တာနဲတူတူၿပန္လိုက္ေတာ့မယ္။ ဆရာလည္းအ ေဖာ္ရ သားလည္း ဆရာ အစ္မ နန္းမွာသြားၿပီေတာ့ နားလိုရတာေပါ့ အစ္ေမ လိုလည္းေၿပားလုိက္ေရာ အင္း အဲလုိဘဲလုပ္လိုက္ ေတာ့လိုေၿပားၿပီ ကြ်န္ေတာ္ေမြးသမိခင္ေက်းဇူးရင္လင္မယာ ၿပန္သြားပါေတာ့ တယ္ဗ်ာ။ ေနာက္ ၁၅ မိနစ္ေလာက္လညး္ ညီေလးနဲ တူတူ ပြဲေစ်းတန္းတိုးလာတဲ႔အခ်ိန္မွာဖုန္းကထပ္ လာပါတယ္။ ညေနေတာ့ေသခ်ာၿပန္ဘုိ႔ အေၾကာင္း မင္းအကြက္ေတြကို ငါသိတယ္ဆိုတ႔ဲအေၾကာငး္  ေနာက္ၿပီေတာ့ တစ္ၿခားသူေတြနဲ ကဲမေနနဲဆိုတဲ႔အေၾကာင္း ဆရာေလးကိုလညး္ အနုိင္မက်င္႔နဲဆိုတ႔ဲ အေၾကာငး္ စုံေနတာဘဲဗ်ာ။ ဟိုေဒါက္တာ ေမေမကုိ ဘယ္လိုစည္းရံုးလိုက္လည္းမသိဘူ။ခ်က္ခ်င္း သူ ဘက္ကလူ လံုးလံုးကိုၿဖစ္ေရာဗ်ာ။

           ေဒါက္တာဇြဲသံဇဥ္က ကြ်န္ေတာ္ အစ္မနန္းမသြာခ်င္ေသးဘူဗ်ာတဲ။ ဘယ္သြားရင္ေကာငး္ လည္းအစ္ကိုဆိုေတာ့ အင္းဒါဆိုလည္းလူရွင္းတဲ႔ေနရာမွာ စကားေၿပားရေအာင္လိုေၿပားလုိ္က္တယ္။ အဲတာနဲ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ေတြ ဘုရာဟိုဘက္ထိပ္ အပင္ေတြ မ်ားတဲ႔ဘက္ကို လမ္းေလွ်ာက္လာခဲ႕လိုက္ တယ္။ အပင္ၾကီၾကီေအာက္လညး္ေရာက္ေရား ကြ်န္ေတာ္လံုး၀ မထင္မွတ္ထားတဲ႔ အၿပဳအမူကုိ ေဒါက္ တာ ဇြဲသံဇဥ္ ကၿပဳလုပ္လိုက္တာေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ နုတ္ခမ္းပါတစ္စံုေနြးေထြးမွဳ႔ေတြနဲ စိုစြတ္တ႔ဲ ခံစား ခ်က္ကုိ လက္ေတြ႔ခံစားလိုက္ရပါတယ္။ ေနာက္ နုတ္ခမ္းထက္ကေနလုိ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ လည္ပင္ထက္ ကို ေရာက္လာခ်ိန္မွာေတာ့ အရွင္နွစ္ပါကုိလညး္ေမ့ ေတာင္ၿပံဳးပြဲခင္းၾကီကုိလညး္ေမ႔ ပြဲေတာ္လာတဲ႔ သူ ေတြအားလံုးကုိလညး္ေမ့ လိုက္ပါေတာ့တယ္။

           တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ မည္မွ်ၾကာေအာင္ ရမၼက္ထန္သြားသည္မသိဘူဗ်ာ။ ေဘးမေရာက္တစ္ေရာက္ ခတ္လွမ္းလွမ္း မွ ခါပို္က္နုိက္ဆုိတဲ႔ အသံၾကားမွ လူခ်င္းခြာမိလိုက္ၾကတယ္။ ေဒါက္တာဇြဲသံဇဥ္က ဖြဖြေလးေတာင္ပန္စကားကိုဆုိတယ္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ေတာင္းပန္ပါတယ္အစ္ကုိ တဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ လံုး၀ မထိန္းခ်ဳပ္နုိင္ဘူးၿဖစ္သြားတယ္တဲ႔။ ကြ်န္ေတာ္ေသခ်ာၾကည့္မိေတာ့ မ်က္ရည္ ေတြလွဲ႔ ေနသလိုဘဲ။ ကြ်န္ေတာ္ က ဇြဲသံဇဥ္ မ်က္၀န္းေတြကိုေသခ်ာ စိုက္ၾကည့္ေတာ့ ေဒါက္တာက လံုး၀ အၾကည့္မခံဘဲ ဒုတိယအၾကိမ္ ကြ်န္ေတာ္ကုိ တင္းတင္းဖက္ၿပီ မ်က္နာကို ပုခုံးထက္မွာအပ္ထား ၿပန္တယ္။

ကြ်န္ေတာ္ပုခံုးထက္ကုိလညး္ ပူေႏြးတဲ႔ အရာေလးေတြ လာေရာက္ထိခတ္ေနတယ္။ ဘာအတြက္ ေၾကာင့္မ်ား ဇြဲသံဇဥ္ ငိုသလည္းသိခ်င္လိုက္တာဗ်ာ။ ေမးလည္းမေမးရက္ဘူးၿဖစ္တယ္။ တိုးရွိဳက္တဲ႔ အသံေလးနဲ အစ္ကိုကြ်န္ေတာ္ကို အထင္ေသးသြားၿပီလား အစ္ကိုလုိေမးတယ္ဗ်ာ။ အထင္ေသးစရာလား ဆရာရယ္ ခင္ဗ်ားၾကီက အဲလိုမစရင္ေတာင္ ကြ်န္ေတာ္က စလုပ္ဘို႔အတြက္ ဒီဘက္ကုိ မနည္း ေခၚလာရတာဆိုေတာ့မွ ကြ်န္ေတာ္ရင္ခြင္ကထြက္ၿပီ  တစ္ကယ္လားတဲ႔ ဒီလိုမွန္းသိရင္ မငိုပါ ဘူးဗ်ာလုိေၿပားတယ္ဗ်။ အဲတာနဲကြ်န္ေတာ္လည္း ေဒါက္တာ ပုခုန္းေလးကို ခပ္ဖြဖြေလး ထုိးၿပီေတာ့ အရူးေလ ကိုယ္စိတ္ကုိမဖတ္တတ္ဘူးလားလိုေၿပားလုိက္တယ္။


ညီနန္းကိုသြားၾကရေအာင္ေလ ညီသူငယ္ခ်င္းေတြ ေမွ်ာ္ေနလိမ္႔မယ္လိုေၿပားေတာ့ အင္ဟုတ္ တယ္အစ္ကို တဲ႔ ခုဏက အန္တီတစ္မ်ိဳးၿမင္မွာဆိုးလုိ သူတို႔ကို ၿပန္ခိုင္းလိုက္တာတဲ႔။ အင္း ဒါဆိုလည္ သြားရေအာင္လိုေၿပားလည္းေၿပား  ညီဇြဲရဲ႕ လက္ကို ေသခ်ာကိုင္လည္ကိုင္ၿပီေတာ့ နန္းကိုသြားေတာ့ တယ္။ တစ္ခါတစ္ေလမွာ မိမိ၇ဲေပ်ာ္ ရြင္မွဳ႔ေတြကိုရဘို႔အတြက္ ပတ္၀န္းက်င္ကိုလည္း ခဏေတာ့ ဥ ပကၡာ ၿပဳထားတတ္ရမယ္ထင္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္စိတ္ထဲမွာေတာ့ ညီဇြဲသံဇဥ္ရဲ လက္ကိုကိုင္ထားခြင့္ရ တဲ႔ အခ်ိန္မွာ ေတာင္ၿပံဳးပြဲခင္းတစ္ခုလံုးမွာ ရွိရွိသမွ် အရာေတြ အားလံုး လွပေနတယ္လိုခံစားရတယ္။
ဇြဲသံဇဥ္ သူအစ္မနန္ကိုလညး္ေရာက္ေတာ့ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလည္းစံုေနသလို ဆံပင္မိတ္ ကပ္ ပန္းအစံုနဲ နတ္ေခ်ာ႔မဲ႔သူေတြကလည္း တန္းစီလိုေနပါၿပီ။

အဲ႔ဒီအခ်ိန္မွာ ညီနဲေတာ္ေတာ္တူတဲ႔ အမ်ိဳးသမီတစ္ေယာက္ထြက္လားၿပီ လာေမာင္ေလ လည္းေခ်ာ့ရမယ္လိုသူေမာင္ကိုေၿပားေနတယ္။ အဲတာနဲ အစ္ကိုညီခဏ ေခ်ာ့လိုက္အံုးမယ္ အေပ်ာ္လိုေၿပားတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ညီအစ္မက ေမာင္ေလးသူ ငယ္ခ်င္းလညး္ ေခ်ာ့ေလ ဘာၿဖစ္လည္း အေပ်ာ္ေပါ့ လူငယ္ေတြဘဲတဲ႔။ ဘာမွစိတ္မပူနဲ မမေမာင္ေလး ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းလည္း မမေမာင္ေလးဘဲ လိုေၿပားလာပါတယ္။ နု၈ိုကထဲက အခံစိတ္ကလည္းရွိ ေဒါက္တာနဲ လည္းတြဲေခ်ာ႔ရမယ္ဆုိေတာ့ အိုေက မမ ေက်းဇူးလိုေၿပားၿပီေတာ့ နန္နတ္ထဲက အ၀တ္လဲခန္းကိုဇြဲသံ ဇဥ္နဲတူတူ လိုက္၀င္ခဲ႔တယ္ဗ်။


ဇတ္လမ္းက အဲမွာစတာဗ် ။၀တ္ထားတာက ေဘာင္ဘီေပၚမွာ ေတာင္ရွည္ပုဆိုးထပ္၀တ္မယ္ ဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္မ၀တ္တတ္ဘူ ၿဖစ္ေနတယ္။ အဲညီကေတာ့ ေအးေဆး၀တ္ၿပီေနၿပီ။ အစ္ကို အ ဆင္ မေၿပဘူးထင္တယ္တဲ႔ ကြ်န္ေတာ္၀တ္ေပးမယ္လိုေၿပားၿပီ ကြ်န္ေတာ္ ၀တ္ေနတဲ႔ေတာင္ရွည္ကုိ လွမ္းကိုင္လိုက္တယ္ဗ်။ အဲေတာ့မွ ကြ်န္ေတာ္လည္း လက္ကိုေၿမာက္ထားၿပီေတာ့ ညီ၀တ္ေပးတဲ႔ ပု ဆိုး၀တ္ပံုကုိ ေသခ်ာၾကည္႔ေနတယ္။ ကြ်န္ေတာ္အက်ီက ခါးေပၚေရာက္ေရာက္ေနေတာ့ ေတာင္ရွည္က ေလွ်ားေလွ်ားေနတယ္ အဲတာနဲ ဇြဲသံဇဥ္က အစ္ကိုအက်ီခ်ြတ္မွ ထင္တယ္တဲ႔ ၀တ္ရ တာ အဆင္မေၿပဘူးလိုေၿပားလာတယ္ဗ်။

အဲတာနဲ ကြ်န္ေတာ္အက်ီကိုခ်ြြတ္လိုက္ေတာ့  ကြ်န္ေတာ္ ရင္ဘတ္က အေမြးေတြက ရင္ဘတ္ကေန ေအာက္ကုိ တန္းလွ်က္တစ္ဆက္ထဲ ဆက္ေနတာကိုေဒါက္ တာဇြဲသံဇဥ္ေတြၿမင္ခြင္႔ရသြားတယ္ဗ်။
ေဒါက္တာမ်က္နာ ကကြ်န္ေတာ္ ရင္ဘတ္ကုိလည္းၿမင္လိုက္ေရာစိတ္မထိန္းနုိင္စြာ သူရဲ လက္ ေလးေတြနဲ ကြ်န္ေတာ္ရင္ ဘတ္အေမြးေတြကို လာေရာက္ပြတ္သတ္ေနတယ္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ရင္ေတြ ၀ုန္းဒိုင္းက်ဲေနၿပီဗ်ာ။

သစ္ပင္ေအာက္မွာတုနး္က က်န္ေနတဲ႔ ရမၼက္အစြမ္းနဲ ကြ်န္ေတာ္ရဲသည္းခံနုိင္မွဳ႕ ေတြကုိ မနည္းအံတုေနရတယ္ဗ်ာ။နန္ပြဲမကရလည္းေနပေစေတာ့ကြာလို ဆံုးၿဖတ္လိုက္ၿပီေတာ့ ေဒါက္တာဇြဲသံဇဥ္ကို ရင္ဘတ္ထဲကုိ ဆြဲသြင္းလုိ္က္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ အခန္းတံခါးေခါက္သံနဲအတူတူ ဆရာ အစ္မရဲ႕ “ေမာင္ေလး မင္းတို႔မၿပီေသးဘူလာ ဒီမွာ သူမ်ားေတြ ကလို႔ ၿပီေတာ့မယ္ ၿမန္ၿမန္လုပ္”ဆိုတဲ႔အသံ ကိုၾကားလုိက္ရတဲ႔ အခါမွာေတာ့--------------------------------


ဆက္ရန္ရွိေသးသည္(ေနမင္းခ)

No comments:

Post a Comment