Friday, November 15, 2013

အလြမ္းသစ္ပင္ေအာက္က စိတၱဇည(အပိုင္-၆)

အလြမ္းသစ္ပင္ေအာက္က စိတၱဇည(အပိုင္-၆)



ကြ်န္ေတာ္ေမားရွိုဳက္တဲ အသံနဲေၿပားလိုက္တယ္ ညီအရမ္းခ်စ္တယ္ကြာဆိုေတာ့ ကုိယ္ေတာ္ေခ်ားကၿပံးေတာ္မူပါတယ္ဗ်ာ ေနာက္ ကုိ ညီ ကုိအထင္မေသရဘူေနာ္တဲ ဗ်ာ။ကြ်န္ေတာ္ၿပန္ေၿပားလိုက္တယ္ကိုယ္မိန္းမကုိကုိယ္ကအထင္ေသးစရာလားကြဆိုေတာ့ ရွက္ၿပံဳးေနနဲ ကုိယ္ေတာ္ေတာ္ကဲဆိုၿပီေတာ့ အားနဲ တစ္ခ်က္ စုပ္လိုက္တယ္ဗ် အားးးးးးးး ဆိုအသံတိုးတိုးေလးထြက္ၿပီေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ေနမင္းခ ကုတင္စြန္းးကုိ လက္နွစ္ဘက္နဲ ကိုင္ထားလိုက္တယ္ေကာငး္လိုက္တာဗ်ာဒီလိုအရသာမ်ိဳးကုိေစာ္ေတြဆီကေတာင္မရဘူးဖူးဗ်ာ ေတာ္ေတာ္မိုက္တယ္ ဗ်။သူရဲ အာေငြေႏြးေနြးေလရယ္ ရွင္သန့္တဲ မ်က္နာေလးရယ္ကုိၾကည္ေနရင္နဲ ကြ်န္ေတာ္ေလ သ ူကိုခ်စ္ေနၿပီဆိုတာသိလိုက္တယ္။ေၾသာ္ ဇြဲသံဇဥ္သာ ကုိယ္ခ်စ္ေနတယ္ဆိုတာကုိ သိလိုကေတာ့ကြ်န္ေတာ့္ေပၚဆိုးေတာ့မွာဗ် အဲေကာင္အေၾကာငး္ကုိ ကြ်န္ေတာ္ခန့္မွန္းမိတယ္။



႕ေနာက္ကုိယ္ေတာ္က ကအဲလိုေနရာကေနၿပီေတာ့ လက္ကိုစေတြစြတ္ၿပီ ကြ်န္ေတာ္ညီပြားေလရဲ ထိပ္ပိုင္းကို လက္နဲပြတ္ေနတယ္ တစ္အာကို မိုက္တယ္ဗ်ာ ေတာ္ေတာ္ကုိေတာင္ခံေနရတယ္ဒါနဲကြ်န္ေတာ္လည္း ညီ ကုိယ္ကုိေၿပားလိုက္တယ္ညီ ေၿပားေတာ့ၿဖင့္ အေတြၾကံဳမရွိဘူးဆို ဒါကဘယ္လိုတတ္ဆိုေတာ့ ဒီလိုဘဲေပ့ါ ေမြးကထဲက တတ္တာလိုေၿဖတယ္ဗ်ာ။ဒါနဲကြ်န္ေတာ္လညး္ အင္အဲလိုလာမသိပါဘူးလိုေၿပားၿပီေတာ့ ညီေခါငး္က ဆံပင္ေလးကိုကုိင္ၿပီ ကြ်န္ေတာ့္ညီဘြားေလ ကို မ်က္နွာေရွ့ ထိုးေပးလိုက္တယ္ ေနာက္ပိုင္မွာေတာ့ ေနမင္းခရဲ ညိဘြားေလးရယ္ ဇြဲသံဇဥ္ရဲ နီရဲတဲ နွဳတ္ခမ္းေလရယ္ စည္းခ်က္ပ်င္တဲ ေနလယ္ခင္ေပါ့ဗ်ာ။ေ


နာက္ညီက ကြ်န္ေတာ္ကုိတုိးတိုးေလ ေၿပားတယ္ဗ် ကုိ တဲ ညီအရမ္းဆာေနၿပီတဲ အဲတာဘယ္လိုလုပ္ရမလညး္ ဘီၾကဲလိုေၿပားလာတယ္ဗ် အဲတာနဲ ကြ်န္ေတာ္က အငး္လုပ္ငန္းစၾကတာေပါ့ညီ ဘာေတြပါလညး္ညဆီီမွာဆိုေတာ့ အငး္ကုိ ေခါငး္လိမ္းဆီဘဲပါတယ္တဲ အမ္ ဒါဆို အေဖာ္ေကားဆိုေတာ့ မ၀ယ္ထားပါဘူူးအစ္ကိုရာလိုၿပန္ေၿပားတယ္ဗ် ။ဘာလညး္အစ္ကိုက ညီကုိမသန့္ဘူးထင္လိုလား လိုၿပန္ေမးတယ္ အဲလိုေတာ့မဟုတ္ဘူးေလ။

ညိ ရ အႏၱရယ္အရမ္းမ်ားလိုေလ ေရာဂါေတြကူနိုင္တဲအၿပင္ညီကုိလညး္ နာမွာဆိုးလိုပါဆိုေတာ့ အင္ပါအစ္ကုိစတာပါ ဗ်ညီက ေနလည္းအစ္ကုိအရက္ေသာက္ေနတုန္းက ေဘးက ကြန္းယာဆိုင္က ၀ယ္လာပါတယ္တဲ။ ကြ်န္ေတာ္ေတာ္ေတာ္အံၾသသြားတယ္ သူအခ်စ္ကုိလညး္ေလးစာတယ္ဗ်ာ ဘယ္လိုအေၿခေနၿဖစ္မယ္မွန္းမသိေသးဘူ ၾကိဳတင္ၿပီခန့္မွန္းတတ္ေနတယ္ ။ဒါနဲ ညီက ကုိယ္ကုိ ဒီလိုဆက္စံမယ္ဆိုတာ အေစားထဲကစိတ္ကူထားတယ္ေပါ့ဆုိေတာ့ ညီကဘာေၿပားတယ္မွတ္လည္း ကုိယ္မ်က္လံဳးေတြကုိ ညီဘာသာၿပန္တတ္တာအေဆာင္ေရာက္ကထဲကတဲ ေသေရာဗ်ာ ကြ်န္ေတာ္က ကုိယ္ကုိယ္ကုိ ဟုတ္လွၿပီေအာင္မွတ္တာ ဇြဲသံဇဥ္နဲမွဘဲခံလိုက္ရေတာ့တယ္။ 



ကဲပါညီရယ္ပါရင္လည္းလုပ္ေတာ့ဒါနဲကုိယ္ စိတ္ေၿပေတာ့မယ္ဆိုေတာ့ ကုိယ္ေတာ္ကရည္ေနတယ္ဗ်။ၿပီေတာ့ေၿပားေသးတယ္ ဟဟ အစ္ကုိေနရာ ေပ်ာ့္ေနအုနး္မယ္ အစ္ကိုညီဘြားက ညီထဲကုိ တစ္၀က္ေရာက္ေနၿပီဲ ။ဇြဲသံဇဥ္ေၿပားမွကြ်န္ေတာ္ သတိထားမိလိုက္တယ္ ကုတင္ေပၚကေန ေဘးတိုက္အိပ္ၿပီေတာ့ ညီကုိစကားေၿပားရင္က ေနာက္ကေန ညီေရြခေရေလးကုိ ေညာ့ေနတာကုိ သတိကိုမရလိုက္တာဗ်ာ ညီေၿပားမွၾကည္လိုက္ေတာ့ဟုတ္တယ္ ။


ကြ်န္ေတာ္ညီဘြားေလ က အတင္ သူေနရာဌာေနကုိ ၀င္ေမြဘိုၾကိဳစားေနၿပီ ဗ်။ဒါနဲကြ်န္ေတာ္လည္း ေပးကြာညီ ညီ အေဖာ္ဆိုၿပီေတာ့ ေတာင္းလိုက္ေတာ့တယ္ ။သူစြပ္ေပးတာကို မေစာင့္ေတာ့ဘူ ကုိယ္ဘာကို ဘာကုိယ္စြပ္ ေနာက္ၿပီေတာ့ စေတြကိုလည္းရြဲေနေအာင္စြပ္လုိက္ေတာ့ ။ေတာ္တာ္စိတ္ကထန္လာၿပီ ထန္ေအာင္လညး္ ညီဇြဲသံဇဥ္က စြဲေဆာင္မွဳၿပင္တဲအၿပင္ သူကုိယ္သင္နံေတြကလည္း ကြ်န္ေတာ္ကုိ ကုိယ္လုပ္ပါ လာပါ ၀ုန္းပါ ကဲလိုက္ၾကရေအာင္လို စြဲေဆာင္ေနသလိုပါဘဲဗ်ာ ။ရင္ခုန္သံေတြ၀ုန္းတုိုင္းက်ဲတဲ မဂၤလာဦေပါ့ဗ်ာ ။ နုးညံဆံု ထိေတြမွဳေတြနဲ ညီဇြဲသံဇဥ္ရဲ ခါးေလကုိဖက္လိုက္ေတာ့ ကုိယ္ယာတယ္တဲဗ်ာ။


ေအာ္ အပ်ိဳစစ္တယ္ဆုိတဲ သေဘားေပါ့ေလ ဆိုေတာ့ ကိုယ္ေတာ္ကရည္တယ္ ဟာဗ်ာကုိကလည္း လူပ်ိဳလုပ္စမ္ပါဗ်ာတဲ။ေနာက္ ညီဇြဲရဲ ငယ္ပါေလးကိုၾကည္လို္က္ေတာ့ အလိုက္တင့္ထေနတယ္ဗ်ာ ။ကြ်န္ေတာ္ေမးလိုက္တယ္ညီ ကုိယ္ဘာကူညီေပးရအံဳးမလညး္ဆိုေတာ့ အင္းကိုယ္တဲ ညီေတာငး္တာလိုက္ေရားမွာလာတဲ ေတာ္ၾကာကုိယ္စိတ္ဆိုးမွာလည္းပူတယ္လိုေၿပားၿပီကြ်န္ေတာ္ရင္ခြင္ထဲကုိ ညီေရြရင္တင္းတင္းက တိုး၀င္လာတယ္ဗ်။ ကြ်န္ေတာ္က သူေပၚကုိေနာက္ကေန ေခါင္းငဲေစာငး္ၿပီ သူခ်ိဳခ်ိဳေလးကုိငံဳလို္က္ေတာ့ ဘီၾကဲေၿဖးေၿဖးေနာ္တဲ ကြ်န္ေတာ္ ခင္ဗ်ားကုိခ်စ္လိုသာလိုက္ေရားရတာေၾကာက္တယ္တယ္ဗ် ။သူေၿပားမွဘဲကုိယ္ကိုယ္ကုိယ္ ဘဲၾကီမွန္းသိေတာ့တယ္။

ကြ်န္ေတာ္လညး္အသည္းယားလာတာနဲ သူနို႔တစ္ဖက္ကုိ အသာကုန္စုပ္ပစ္လိုက္တယ္ အားနာလညး္နာတယ္ယာလညး္ယာတယ္ကုိရာတစ္အာၾကီေတာ့မစုပ္နဲလိုေၿပားေတာ့ ကြ်န္ေတာ္က ေနာက္ေၿပားအံုးမလားေၿပားဘီၾကဲလို ဆိုေတာ့ ညိဇြဲက ေနာက္မေၿပားေတာ့ဖူး ကုိယ္တဲ ေရွ႔ဘဲေၿပားေတာ့မယ္တဲ။ ဒါနဲ ကြ်န္ေတာ္က ကြ်န္ေတာ္ ညီဘြားေလးကိုကုိင္ၿပီညီကုိယ္သြင္းေတာ့မယ္ေနာ္ဆိုေတာ ့အငး္ကုိ ေနမင္းခေၿဖးေၿဖးေနာ္လိုေၿပားတယ္ကြ်န္ေတာ္ညီကုိသနာလညး္သနာတယ္စိတ္ကလညး္ေတာ္ေတာ္ထန္ၿပီ၀ုန္းလိုက္ခ်င္ေနၿပီ ဗ်။

(ဆက္ရန္ရွိေသးသည္ ေနမငး္ခ)
    nyizwe1990@gmail.com

No comments:

Post a Comment