Friday, November 22, 2013

သစၥာတရား၏အမိန္႔ေတာ္အတိုင္း


ကန္ေဘးေလးမွာ ေလေတြတေၿဖးေၿဖး တိုက္ခတ္ေနေပမယ္ ကြ်န္ေတာ္ရင္ကုိ မေအးနုိင္ပါဘူးအစ္ကိုရယ္။ ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္ခဲ႔ရဘူးတဲ႔ ကိုေနမင္းလက္ထဲက ဖိတ္စာတစ္ေစာင္က ကြ်န္ေတာ္ကို ေလွာင္ေၿပာင္ေနတယ္ဗ်ာ။ ေလာကမွာ ေပးတိုင္ၿပန္မရတာအခ်စ္လား။ ကြ်န္ေတာ္ ကိုေနမင္းခ ကို အရမ္းခ်စ္တယ္ အရမ္းလည္းၿမတ္နိုးတန္ဘိုးထားတယ္ ဗ်ာ။ေၾသာ္ ဘ၀ဆိုတာ ေလာကဓံကုိ အံတုလို ေနနိုင္ေပမဲ႔ ဒီတစ္ပြဲမွာ အာမတန္မာန္ေလွ်ာ့လို နွလံုးေသြးေတြ ထြက္ရေတာ့မယ္ထင္ပါရဲဗ်ာ။



အရမ္းခ်စ္ခဲဘူးတဲ႔ ကိုက ညီကုိ ေၿပားစရာရွိတယ္ ေတြ႔ေနၾကေနရာေလးကို လာခဲ့ပါဆိုလို႔ လာသာလာခဲ႔ရတယ္ ေမွ်ာ့္လင့္ခ်က္ တစ္စက္မွမရွိတာကိုလည္းကြ်န္ေတာ္ သိပါတယ္အစ္ကိုရယ္။ တစ္ကယ္ေတာ့ ေလာကမွ ဟန္ခ်က္မညီစြာ ေမြးဖြားခဲ႔တာကလည္း အရင္ဘ၀က ၀ဋ္ေၾကြးတစ္ခုေၾကာင့္လုိဘဲ နွလံံုးသြင္းထားႏိုင္ပါတယ္္။ ဘယ္အရာကိုမဆို ေပးဆပ္ၿခင္းမရွိဘဲနဲ႔ ွ အနုိင္မရနိုင္ဘူးလို႔ဆိုေပမဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ေလ အစ္ကို အေပၚ သူမ်ားေတြထက္ပို႔လြန္တဲ႔ အခ်စ္ေမတၱာ သံေယားဇဥ္ေတြနဲ ေပးဆပ္ၿပီခ်စ္ခဲတာပါဗ်ာ။


ယစ္မူးစြာနမ္းရွိက္ဖူးတဲ႔ နီညိဳ႔ေရာင္ႏွုတ္ခမ္းပါးေလးတစ္စ ံုထက္က ဒီလို ရက္စက္တဲ႔ စကားေတြ ၾကားရလိမ့္မယ္လို ကြ်န္ေတာ္မေမွ်ာ္လင့္ထားတာတစ္ကယ ္ပါဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ေပၚ မွာဒီလိုရက္စက္တဲ႔ အၿပဳအမူေတြကို ကို လုပ္လိမ့္မယ္လိုလည္း ကြ်န္ေတာ္ဇြဲသံဇဥ္ တစ္ကယ္ကိုထင္မထားပါဘူးဗ်ာ။ ဒီလိုအ သည္းနွင့္ေအာင္ ခ်စ္ေနေပမဲ႔လည္း ခ်စ္ကို စိတ္ခ်မ္းသားမယ္ဆို ကြ်န္ေတာ္ခင္းတဲ႔ နွလံုးသားတစ္စံုထက္မွာ သတိုးသား၀တ္စံုကုိ လွလွပပ၀တ္လို ဆင္းသက္သြားပါ ခ်စ္သူ။ ကြ်န္ေတာ္ ၾကည္ၿဖဴစြာ ေပးဆပ္ၿပစ္လုိက္ပါမယ္။



နူးညံစြာ ေထြးေပြ႔ဖူးတဲ႔ အစ္ကိုရဲလက္တစ္စံုထက္ကေန မီးပြားလိုပူေလာင္လြန္းတဲ႔ အရာတစ္ခု ကြ်န္ေတာ္ ကို ေပးအပ္လိမ့္မယ္လို ကြ်န္ေတာ္အိမ္မက္ေတာင္မက္မထားဘူ း။ၿဖစ္လာပ်က္လာမွေတာ့ အရာအားလံုးကို ကုိ စိတ္ခ်မ္းသာဘို အတြက္ ကြ်န္ေတာ္ လက္ခံေပးပါမယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကုိ ဖိတ္စာတစ္ေစာင္ေပးၿပီ ထြက္ခြါသြားတဲ႔ ကိုေနမင္းခရဲလွပေက်ာ့ရွင္းေၿဖာင ့္တင္းေနတဲ႔ စြဲမက္ဖြယ္ တဲ႔ခႏၶာေကာက္ေၾကာင္းေတြကိုတမ္းတ မိတဲ႔စိတ္ေၾကာင့္ကြ်န္ေတာ္ပိုရူ းရေတာ့မယ္ထင္ပါတယ္။သိပ္ခ်စ္တယ္အ ရမ္းခ်စ္တယ္ဆိုတာသိေနေပမဲ႔ ကုိယ္ေပးတဲ အရာတိုင္း ၿပန္မရတာအခ်စ္ဟုေခၚသလားလိုဘဲေအာ ္လိုက္ခ်င္တယ္အစ္ကိုရယ္။


ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ တစ္ပါးသူေတြလို ကုိယ္စိတ္ဆင္းရဲေအာင္ ဘယ္ေတာ့မွမလုပ္ဘူး။ အစ္ကို စိတ္ခ်မ္းသာဘို႔ဘဲ ဦစားေပးပါတယ္။ ေနမင္းခ ခင္ဗ်ားၾကီ စိတ္ခ်မ္းသာေပ်ာ္ရြင္ေနရတယ္ဆိုရ င္ ကြ်န္ေတာ္ေပးဆပ္ခဲတဲ႔ အရာေတြကို သတိရေနေပးပါ။ ခုေတာ့ဗ်ာ ကြ်န္ေတာ္ ရင္မွာေနဆယ္စင္းမက ပူေလာင္ေနရၿပီ ခ်စ္ရတဲ႔ကိုရယ္။ အခ်စ္ကို ကုိးကြယ္မိတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ အၿပစ္ေတြပါဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ဘ၀ကုိ သနားပါဦးဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ ကုိထားသြားတဲ႔ေနဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္ အသက္ရွင္ဖို႔မၿဖစ္နုိင္လိုပါ။



ကြ်န္ေတာ္ဘ၀မွာ ဘာအမွားအမွ မရွိဘဲနဲ ေလားကမွာ ဘ၀မွားၾကီကုိ ရင့္နင့္စြာနဲ လက္ခံထားရတဲ႔သူမို႔ပါ အစ္ကို ။ အေပ်ာ္ေတြ ပ်က္သုန္းဘ၀ေတြဆံုးရမယ္ဆိုရင္ေတ ာင္ ေနာက္ဆံုးထြက္သက္အထိ ကြ်န္ေတာ္ ေဘးမွာအစ္ကို ရွိေနေပးရင္ ဘယ္ေလာက္ၿပီၿပည့္စံုမယ္ထင္သလဲဗ် ာ။ ဘယ္ဘ၀ ေရွးေရစက္ေၾကာင့္မွန္းမသိေပမဲ ေလာကနီရာမအရ သဘာ၀လြန္တဲ႔ ခ်စ္ၿခင္းေမတၱာ တရာေတြ သြားရာလမ္းအတိုင္း တစ္ေန႔ေန႔မွာ သြားရမယ္ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္ သိၿပီသားပါ။ ကြ်န္ေတာ္ကသာ ေမတၱာကုိ ယံုၾကည့္မွုလြန္ကဲၿပီ ပိုးဖလန္ပီပီ မီးကိုတိုးခဲသူပါကြာ။


အစ္ကို ကို ခ်စ္တယ္ဆိုတ႔ဲ ေယာက်ားေတြ ခ်စ္တဲ႔ အခ်စ္ေတြကို ၿပိဳင္လိုက္ခ်င္တယ္။ အစ္ကိုကို တြယ္တာၿမတ္နိုးတဲ႔ ပုရိသေယာက်္ားေတြလို ေဘာ္ဒီအစိတ္အပိုင္းေတြကုိ သာယာမွဳမ်ိဳးမဟုတ္တဲ႔ ခ်စ္ခ်င္းစစ္စစ္ပါ္။ ခုေတာ့ကြ်န္ေတာ္ မ်က္ရည္စူးလို ရုူးရေတာ့မယ္ထင္တယ္။ ဒါေပမဲ႔ မိန္းမေတြေၾကာင့္ နာက်င္ခံစားရတဲ႔ ရင္ခြင္တစ္ခုကုိ ကြ်န္ေတာ္ ခ်စ္ကိုၾကီ ပို္င္ဆိုင္ရလို ေမာပန္းေနမယ္ဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ေပ်ာ္ခဲဖူးတဲ႔ အခ်ိန္ေလးေတြကို တမ္းတၿပီ အေမာေၿပပါေစလို ကြ်န္ေတာ္ ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္ကုိရယ္။


ကုိ ေရြးခ်ယ္ခဲ႔တဲ႔ ခ်စ္ခရီးလမ္းမွာ ကြ်န္ေတာ္ေပးအပ္ခဲ႔ဘူးတဲ႔ သစၥာတရားေတြ ကိုအေဖာ္ၿပဳရင္း ထာ၀ရေအးမွ်ပါေစလို ေလားကအပယ္ခံဘ၀တစ္ခုမွာ ေမြးဖြားခဲတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ဆုေတာင္းေပးလုိက္ပါတယ္ ။ ေယာက်ၤားတစ္ေယာက္ ကေယက်ာၤးတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ႔ စိတ္ခံစားခ်က္ကို ဘယ္သူတစ္ဦတစ္ေယာက္ကမွ လက္သင့္ခံ ေပ်ာ္၀င္နိုင္စြမ္းရွိနိုင္မယ္မ ထင္ဘူး အစ္ကိုရယ္။ ကိုေနမင္းခကကြ်န္ေတာ္ဇြဲသံဇဥ္ ကုိခ်စ္ခဲဖူးတယ္ဆိုတဲ႔ ေနရက္ေလးေတြကိုအမွတ္ရရင္း သစၥာတရားရဲသိကၡာတရားကုိ လြမ္းတယ္လို႔ဘဲေၿပားပါရေစ။  

ေနမင္းခ
 nyizwe1990@gmail.com

No comments:

Post a Comment