Friday, November 22, 2013

အဆံုးသတ္မွားတ႔ဲသီအိုရီ


လမ္းခြဲၾကရေအာင္ညီလိုေၿပားေနတဲ႔ ကိုေနမင္းခမ်က္နာကုိကြ်န္ေတာ္ေသ ခ်ာၾကည့္ေတာ့ အစ္ကုိမ်က္၀န္းမွာ ဘာခံစားခ်က္မွ မရွိတဲ႔ပံုေပၚေအာင္ တမင္းလုပ္ထားမွန္းသိသာေနတယ္။ ေအာ္ အစ္ကိုရယ္ စားအတူတူ သြားအတူတူ နွစ္ကုိယ္တစ္စိတ္လိုေနလာခဲတာ ခုမွမဟုတ္တာကုိ ညီသိတာေပါ့ဗ်ာ။ အင္းပါ အစ္ကုိ က လမ္းခြဲစကားေတြ ေၿပားရမွ ေက်နပ္နိုင္မယ္ဆိုရင္လညး္ အစ္ကို သေဘားအတိုင္း အရာရာၿဖစ္ေစရပါမယ္။ မတူညီတဲ႔ အေၿခေနေတြမွာ ဂုဏ္ၿမင္႔သူက ပိုအာဏာၿပင္းတယ္ဆိုတာကုိ ညီလက္ခံထားပါတယ္။


အရာအားလံုးမွာ ကုိေပ်ာ္ရြင္စြာ စီေမွ်ားနုိင္ပါေစ လိုတိုးတုိးေလ ဆုေတာင္းရင္ ကုိေနမင္းခ မ်က္၀န္းေတြကုိစိုက္ၾကည့္လိုက္တ ယ္။ ၿပီေတာ့ အင္းအစ္ကို အစ္ကိုသေဘားပါဗ်ာ။ ညီဘာကိုမွ မကန္႔ကြက္ပါဘူ။ အစ္ကိုကို ညီေၿပားထားၿပီသာပါ ညီကသာမွန္ အင္ဂ်င္နီယာငယ္ေလးတစ္ေယာက္ အစ္ကုိတို႔လို ဂုဏ္ေတြၿမင္႔ၿမင့္မားမားမရွိပါဘ ူးဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ အၿမဲေၿပားဖူးပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ မခ်စ္ကိုမယံုဘူး ဆိုတာကုိ။



အခ်စ္ဆိုတဲ႔စကားေတြကိုအစ္ကုိတြင ္တြင္သံုးၿပီေတာလမး္ခြဲၾကရေအာင္ ဆိုတဲ႔စကားေလေတြကုိေပါ့ေပါ့ပါးပ ါးေၿပားနိုင္တာလည္းအစ္ကိုပညာေပါ ့ေနာ္အစ္ကုိ။ဒါေပမဲတစ္ခုေတာ့ကုိ ေနမင္းခကိုေၿပားခ်င္တယ္ကြ်န္ေတာ ္ကမာနနည္းနည္းၾကီတယ္ဗ်။အခုအစ္ကိ ုကြ်န္ေတာ္ဘက္ကေနေက်ားခိုင္းထြက ္ခြာသြားၿပီၿပီဆိုရင္ေတာ့ေနာင္ဘ ယ္ေတာ့မွ ဘယ္အခ်ိန္မွာမွ ကြ်န္ေတာ္ကို နုတ္မဆက္ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေပးနုိင္တဲ႔ သတၱိေတာ့ရွိေစခ်င္တယ္။ထပ္ၿပီေတာ့လညး္လွည္႔စားမခံနုိင္ ေတာ့သလိုထပ္ၿပီေတာ့လညး္ဘာမွမဟုတ ္တဲ႔အခ်စ္ေတြအတြက္နွလံုးသားကိုခ ံစားခ်က္ေတြ မေပးခ်င္ေတာ့ဘူ။

အစ္ကိုထားခဲ႔တဲ႔ ေနရာမွာဘဲအလြမ္းေတြတစ္ေပြ႔တစ္ပိုက္နဲ ေပ်ာ္ေမြ႔ေနနိုင္ေအာင္ၾကိဳးစားထ ားမွာပါ။ ေလားကမွာ အခ်စ္နဲစတင္ခဲ႔တဲ႔ အရာေတြဟာ အခ်စ္နဲ႔ဘဲ အဆံုသတ္လိမ့္မယ္လို ကြ်န္ေတာ္ဘယ္ေတာ့မွ ေမွ်ာ္လင့္မထားဘူး အစ္ကို။ လမ္းခြဲၿပီေနာ္ပိုင္း မလြမ္းဘူလိုလည္းကြ်န္ေတာ္မေၿပား ပါဘူး။ လြမ္းမယ္ တမ္းတမယ္ ၿမတ္နိုးမွဳ႔ေတြ နဲ အစ္ကိုရဲ႔ ယုယ ၾကင္နာမွဳ႔ေတြ ကိုညီရင္ဘတ္ထဲက လြမ္းေနမွာပါ။


ဒါေပမဲ႔ အဲအရာေတြကိုေတာ့ ဘယ္လိုအခ်ိန္ ဘယ္အခါမွာဘဲၿဖစ္ၿဖစ္ အစ္ကိုမသိေအာင္ ေနထိုင္ၾကိဳးစားသြားမွာကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္သစၥာစကားပါအစ္ကုိ။ အစ္ကိုကို ကြ်န္ေတာ္ကိုခ်စ္တယ္ဆိုတုန္းကလည ္း ကြ်န္ေတာ္ အခ်စ္ကိုမယံုၾကည္ မၿမတ္နိုးဘူဆိုေပမဲ႔ အစ္ကိုေပးတဲ႔ အခ်စ္ဆိုတဲ႔ အရာေတြကို လက္ခံခဲတယ္။ ခုအစ္ကိုက မလိုခ်င္ေတာ့လုိ လမ္းခြဲၾကရေအာင္ဆိုေတာ့လည္း ကြ်န္ေတာ္ၾကည္ၿဖဴစြာနဲ လက္တြဲၿဖဳတ္သြားမွာပါ အစ္ကိုလိုေၿပားလိုက္တဲ႔ အခ်ိ္န္မွာ ကြ်န္ေတာ္မ်က္၀န္းေတြက စိုစြတ္မွဳ႔ေတြနဲ သက္ေသၿပေနပါၿပီ။ ကြ်န္ေတာ္ အစ္ကိုမ်က္၀န္းေတြနဲ ေ၀းရာကို အရွက္တ၇ားမရေအာင္ ထြက္ေၿပးခ်င္ေပမဲ႔ နွလံုးသားက ခြင့္မၿပဳဘူးဗ်ာ။ ကုိယ္ကိုထားခဲ႔ေတာ့မဲ႔ ခ်စ္ခဲ႔ဖူးသူတစ္ေယာက္ရဲ႔ ရင္ခြင့္ေရွ႔မွာ ရည္းစားေဟာင္းတစ္ေယာက္ရဲ႔ အခြင့္အေရး ေလးကိုဖမ္းစုတ္ထားၿပီေတာ့ အခ်ိန္ရသေလာက္ေနခ်င္ေသးတယ္ဗ်ာ။


ကြ်န္ေတာ္ေပၚကိုေႏြးေထြးမွဳ႔ေတြ  ေပးခဲ႔တဲ႔ရင္ခြင္ ကြ်န္ေတာ္အေပၚ ၾကင္နာၿခင္းေတြနဲ႔ ေထြးေပြ႔ခဲဖူးတဲ႔ရင္ခြင့္ ကြ်န္ေတာ္အေပၚ ႏူးညံတဲ႔ မ်က္၀န္းခ်ိဳမိွန္တဲ႔ အၿပံဳးေတြနဲ ယုယခဲဖူးတဲ႔ ရင္ခြင္ကုိ ကြ်န္ေတာ္တမ္းတမ္းတတ ေထြးေပြ႔ခြင့္ရခ်င္ေသးတယ္ဗ်ာ။ အစ္ကိုေနမင္းခ အစ္ကိုေၿပားခဲ႔သလို ညီလမ္းခြဲဘို႔ကုိ လက္ခံပါတယ္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ကို ေနာက္ဆံုးအေနနဲ အခြင့္ေရးတစ္ခုေလာက္ေတာ့ ေတာင္းဆိုခ်င္တယ္ဆိုေတာ့ အစ္ကိုေနမင္းခက ေၿပားေလညီတဲ႔။


တစ္ခုမကပါဘူးကြာညီေတာင္းဆိုတဲ႔အ ရာေတြအားလံုးကိုကုိယ္လိုက္ေရားမ ွာပါလိုေၿပားေနတဲခ်စ္ဦခ်စ္သူလည ္းဗ်ာ။ အဲတာဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္ အစ္ကိုရင္ခြင္ထဲမွာ ခဏေလာက္ေနခ်င္တယ္အစ္ကုိ။ဘာေၾကာင္႔လည္းဆိုရင္ အစ္ကိုထားခဲၿပီတဲ႔ေနာက္ပိုင္းမွ ာ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႔ တမ္းတမွဳ႔ေတြကုိေၿဖသိမ္႔ေပးနိုင ္မဲ ရင္ခြင္တစ္ခုက ဘယ္အခ်ိန္မွာမွ ေပၚလာမယ္ဆိုတာ ညီမသိနို္င္ေသးလိုပါအစ္ကိုလုိေၿ ပားၿပီေတာ့ အစ္ကိုေနမင္းခရဲ ေနြးေထြးမွဳ႔ေတြနဲ ၿပီၿပည့္စံုေနတဲ႔ ရင္ခြင္က်ယ္မွာရင္ဘတ္ခ်င္းအပ္ထာ းလိုက္တယ္။ အဲအခ်ိန္မွာ ကိုေနမင္းခရဲ ရင္ခံုသံေတြ ဆူညံေနတယ္ဆိုတာကိုလည္း အံၾသစြာသိလိုက္ရတယ္။အမွန္ဆိုရင္ ကုိယ္အာယံုမလာတဲ႔ ရည္စားကုိၿဖတ္တဲ႔ သူတစ္ေယာက္ရဲ ရင္ခုန္သံဟာ ဒီေလာက္စိတ္လုပ္ရွာစရာမလိုဘူးလိ ုထင္တယ္။ အစ္ကိုရင္ခြင္မွာေနေနတုန္း ကြ်န္ေတာ္ ပုခုံးထက္ကို ပူေနြးတဲ႔ အရာ တစ္ခ်ိဳတစ္၀က္က်လာတယ္ဗ်ာ။


အားးးးး အစ္ကိုငိုေနတယ္ထင္တယ္။ ထပ္တူတပ္မွ်ပါဘဲ အစ္ကိုရယ္။ ဘယ္အေၾကာင္းအရာေၾကာင့္ အစ္ကိုညီကို ထားသြားခ်င္တယ္ဆိုတာကို မသိေပမဲ႔ အစ္ကိုညီကို မမုန္းဘူဆိုတာကိုေတာ့ ညီေသခ်ာသိေနတယ္အစ္ကို။ ေနာက္တစ္ခ်ိန္ လမ္းခြဲၿပီမွ ၿပန္ဆံုရင္ ညီကလည္းမာနၿပင္းၿပင္းနဲ ညီရဲ႔ အတၱေတြ ၾကီေနမွာကိုဘဲညီစိတ္ပူေနတယ္။ အခုအခ်ိန္မွာညီစိတ္က တမ္းတမ္းစြဲၿဖစ္ေနေပမဲ႔ အစ္ကိုကို လြမ္းေနတဲ႔အရာေတြေနရာမွာ ညီအတၱေတြ အစ္ကိုေပၚ သက္ေရာက္သြားမွာညီေၾကာက္တယ္ အစ္ကိုရာ။အစ္ကိုရင္ခြင္ထဲမွာၿငိမ္ေနရင္ကေ န ကြ်န္ေတာ္ အသက္ရွဴေတြၾကပ္လာတယ္။ ေနာက္ ေခ်ြးေစးေတြထြက္လာၿပီေတာ့ ဘယ္ဘက္ရင္အံုေအာက္က စူရွတဲ႔နာက်င္မွဳ႔ေတြ တိုးၿမင္လာတယ္လိုထင္ေနတယ္။


မ်က္၀န္းထက္မွာလည္း အတူတူေနခဲတဲ႔ အေဆာင္ကအိပ္ခန္းေလးေတြကိုလည္းသိ တရတယ္။ ေနာက္ အစ္ကိုၿပံဳးလိုက္တုိင္းခ်ိဳင္႔၀ င္သြားတဲ႔ ပါေဖာင္းေဖာင္းေလးကိုလည္းသိတရတယ ္။ နုတ္ခမ္းကိုနမ္းတိုင္ အၿမဲမၾကိဳက္ဘူ အသက္ရွဳမ၀ဘူူးလို ညစ္က်ယ္က်ယ္ေၿပားေနတတ္တဲ႔ အစ္ကုိ အသံေလးေတြကိုလည္း နာထဲမွာၿပန္ၾကားေရာင္ေနတယ္။ အေဆာင္ကေန ဆိုင္ကယ္နဲ အၿပင္ကို သြားမယ္ဆိုၿပီးလာေခၚတုိင္း ဆိုင္ကယ္ေနာက္ကေန ခိုးခိုးနမ္းရတဲပ အစ္ကုိရဲ ပုခံုးစြန္းက ကိုယ္သင္းနံေလးေတြကိုလည္း နာေခါင္းထက္မွာ အနံရေနတယ္အစ္ကို ။


တစ္ေယာက္ကုိ တစ္ေယာက္ ၾကည္စယ္ရင္ ရန္ၿဖစ္ေနရတဲ႔ အစ္ကို အသံခိ်ဳခ်ိဳေလးကို ၾကားၿပီတဲ႔ေနာက္ပိုင္းမ်ာ ကြ်န္ေတာ္ အမွတ္ရမိတာကေတာ့ မဲမိုက္ေနတဲ႔ တြင္းနက္နက္ထဲကို ကြ်န္ေတာ္က်ဆင္သြားတယ္ဆိုတာကိုပ ါဘဲ။ ကြ်န္ေတာ္ေဘးမွာ လူေတြအမ်ားၾကီ၀ိုင္းၾကည့္ေနၾကကိ ု ကြ်န္ေတာ္ေဘးကေနၿမင္ေနရတယ္။ ကိုေနမင္းခကလည္း သညး္ထန္စြာငိုေက်ြးေနတာကုိေတြေန ရတယ္။ အစ္ကို ညီဒီမွာေလ ဘာလိုငိုေနတာလည္း လိုေမးေတာ့လည္း ၿပန္မေၿဖဘူး။ အဲေတာ့မွ အစ္ကိုေပြ႔ဖက္ထားတဲ႔ ေကာင္ငယ္ေလးကို သထိထားမိသြားတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ဇြဲသံဇဥ္နဲ႔ တူလုိက္တာဗ်ာ။



သူက ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ဘာလို အဲေလာက္ထိတူေနရတာလညး္ အစ္ကိုကေကားသူကုိ ဘာကုိ ကြ်န္ေတာ္ခိုလံုးဖူးတဲ႔ အစ္ကိုအရင္ခြင္ေအာက္မွာအိပ္ေနရတ ာလညး္ဗ်ာ။ ေနာက္ကြ်န္ေတာ္ ၿပန္ေတြးမိသြားတယ္ ကြ်န္ေတာ္ ေသဆံုးသြားၿပီ ကြ်န္ေတာ္ ခႏၶာကိုယ္ကုိမ်ားၿပန္ၿမင္ေနရလား မသိဘူးဗ်ာ။ အစ္ကိုေနမင္းခ ညီကိုၾကည့္ပါဦဗ်ာ ညီဒီမွာပါ ။ ကြ်န္ေတာ္ အရင္က ေၿပားခဲ႔ဖူးစကားအဓိပၸါယ္က အစ္ကို နဲ ညီ ထာ၀ရေသဆံုးၿခင္းနဲ႔ ခြဲခြာသြားဘို႔မဟုတ္ဘူ အစ္ကို ။ညီက အစ္ကိုေဘးမွာပါ မငိုပါနဲဗ်ာလို ေၿပားေနရင္းကေန ေလတစ္ခ်က္အေ၀႔မွာ အစ္ကိုနဲေ၀းရာကို ေလေၿပေလးေတြနဲ႔ အတူတူ လြင့္ပါသြားခဲရပါၿပီ။

(PS တစ္ၿခား HM တစ္ေယာက္နဲ႔ေပ်ာ္ရြင္ဘို႔အတြက္ ဇြဲသံဇဥ္ရဲ႔ ခ်စ္ၿခင္းေတြကို ဘ၀နဲ႔ထပ္တူ အဆံုးသတ္ေပးခဲ႔တာကိုမ်ား တစ္ေယာက္ေသာသူသိခဲ႔မယ္ဆိုရင္)

ေနမင္းခ
 nyizwe1990@gmail.com

No comments:

Post a Comment