Tuesday, November 12, 2013

ေသြးနဲ ေရးတဲနလံုးသာ လြမ္းခ်င္း (အပိုင္း-၂)



အာေခါင္ေတြ ေၿခာက္ၿပီေတာ့ ရင္ေတြ တ၀ုန္း၀ုန္းခုန္လာတယ္။ ေနာက္ ကြ်န္ေတာ္လက္ကုိ ရင္ဘတ္ကေနလို အစ္ကိုရဲ ညီဘြားေလးဆီကိုလက္ကို တင္လိုက္တဲအခါမွာေတာ့ ။ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္လိုမွ ထင္မထားတဲ လုပ္ရပ္တစ္ခုကုိ အစ္ကုိ လုပ္လို္က္တယ္ဗ်ာ။ကြ်န္ေတာ္တင္ထားတဲ လက္ကို ၿဗဳန္ဆို ဖယ္လိုက္ၿပီေတာ့ကြ်န္ေတာ္ကို ေၿပားတယ္။

ညီဇြဲမင္း ကိုယ္ေစားေစားထဲက ေၿပားထားၿပီသားေနာ္တဲဗ်ာ။ ညီ မင္းလက္ကို ေနာက္တစ္ခါ ကိုကိုယ္ေပၚကုိ မေရာက္ပါေစနဲတဲ။ကြ်န္ေတာ္ေတာ္ေတာ္ ၀မ္းလည္းနည္းတယ္ ရွက္လညး္ရွက္လိုက္တာဗ်ာ။ ဒါပထမဆံုးအၾကိမ္န ဲေနာက္ဆံုးအၾကိမ္ ၿဖစ္ပါေစတဲ။သူမၾကိဳက္ဘူးတဲဗ်ာ။ အဲတာနဲ ကြ်န္ေတာ္လည္း ဟုတ္ကဲပါ အစ္ကိုေနမငး္ခရာ ညီမွားသြားပါတယ္ဗ်ာလိုေၿပားလိုက္တယ္။

ေနာက္ ကုိယ္ လညး္ေဘးနာက ကိုယ္အိပ္ရာမွာ ကုိယ္ဘာကို တိတ္တိတ္ေလး ေစာင္းအိပ္လိုက္ေတာ့တယ္ဗ်ာ။ ရင္မွာငိုခ်င္ေနတယ္။ ဘယ္လိုမွမထိန္းနိုင္ဘူ ညီေပၚကိုအဲေလာက္ ထိအသည္းမာမယ္လိုထင္မထားပါဘူ အစ္ကိုရာ။ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္ရံုးကုိ ဘဲၿပန္ခ်င္ေနေတာ့တယ္ဗ်ာ။ မ်က္လံဳးမွာလည္းမ်က္ရည္ေတြ ၀ဲေနၿပီေတာ့ မ်က္နာတစ္ခုလံဳးလညး္ ပူထူးေနတယ္ ဘယ္လိုမွ အဆင္ေၿပေၿပေနလို မၿဖစ္နိုင္ေတာ့ဘူးဗ်ာ။ ေနာက္ေတာ့ကြ်န္ေတာ္ အိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္ ။

ကုိေနမင္းခလည္း အိပ္ေပ်ာ္သြားၿပီထင္ပါတယ္ဗ်ာ။နာရီ သံေတြကလည္း တစ္ခ်က္ခ်က္နဲ ၿမီေနတိုင္းရင္ေတြကလညး္တစစ္နဲ နာက်င္ေနတယ္ဗ်ာ။ကြ်န္ေတာ္ ပူေလာင္ေနတဲခ်စ္ၿခင္း တစ္ခုကို ရူုးမိုက္စြာ စမ္းသပ္ခဲမိတာမွားသြားၿပီထင္ပါတယ္ဗ်ာ။ ရာထူးမတူ ပညာမတူတဲ လူတစ္ေယာက္ေပၚ ခ်စ္တဲအခါမွာ ၀မ္းနညး္ေၾကကြဲမွဳေတြ က ညီအတြက္မခ်ိဳးမိန္ပါဘူးအစ္ကိုရာ။ ညီတို႔ဘ၀က ခုမွအခ်စ္ကို အစပ်ိဳးတာမို အမုန္းနဲ အခ်စ္အတြက္ညီနွလံုးသာကို ရင္နာစြား ပ်ိဳးခဲရေတာ့မွာေပါ့ အစ္ကိုေနမင္းရာ ။ ေအာ္ ကိုယ္ကခ်စ္ေန၇တဲဘ၀မွာ နွလံုးသာေတြ ပင္ပန္းတာက ိုညီေသခ်ာနာလည္း သေဘားေပါက္သြားပါၿပီဗ်ာ။

နာရီသံေတြနဲ အၿပိဳဳင္ အေတြေတြကလည္း ၀မ္းနညး္ေနတယ္အစ္ကို။ညီသာအစ္ကို လာမေတြၿဖစ္ရင္ ညီနာက်င္ရမွာ မဟုတ္ဘူလိုေတြးေနတဲအခ်ိန္မွာဘဲ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႔ လည္ပင္းေနာက္ကေန ပူေနြးတဲ အာေငြ႔ေတြက ရင္ထဲအထိေနြးလာတယ္ဗ်ာ။ ကြွ်န္ေတာ္စိတ္ထဲမွာေတာ့ ဘာေတြလည္းေပါ့ ငါမ်က္ရည္ေတြမ်ား စိက်ေနတာမ်ားလာေပါ့ ။

အဲလိုထင္ေနတာနဲ ကြ်န္ေတာ ္ကုိယ္ေနမငး္ခ အိပ္ေနတဲ လက္ကို မ်က္နွာကိုလွည္လိုက္တယ္။ အဲလိုလွည္လိုက္တဲ အခ်ိန္မွာေတာ့ ကိုေနမင္းခက ၿငိမ္ၿငိမ္ေနညီ တဲဗ်။ ကြွ်န္ေတာ္ကို အံကုိၾကိတ္ထားတဲ အသံနဲတိုးတိုးေလးေၿပားတယ္။ ကုိယ္မငး္၀မ္းေနေနတာကို သိတယ္တဲဗ်ာ။ ကိုယ္မငး္ကို တစ္ညေတာ့ခြင့္ၿပဳေပးမယ္တဲ။ ညီမငး္ဘာကိုလိုခ်င္လဲတဲ။

ကြွ်န္ေတာ္ လိုအပ္တဲအရာကို ပြင္ပြင့္လင္းလင္းေၿပားပါတဲ ။ သူၿဖည့္စည္းေပးပါမယ္တဲဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ဘာကုိေတာငး္ရမလည္းပရိ္တ္သတ္ၾကီတိုေရ ။ စိတ္ေတြလည္းလုပ္ရွားၿပီ အရင္က ၀မ္းနည္းတဲရင္ခြင္က ရင္ေတြ၀ုနး္ဒိုင္းက်ဲေနတယ္ဆိုရင္ ဘိုလုပ္ၾကမလည္းဗ်ာ။ အင္းအစ္ကို ညီကေတာ့ ဘာမွမေတာင္းဆိုးခ်င္ပါဘူ အစ္ကို ုစိတ္ေပ်ာ္ရြင္နုိ္္င္တဲ ဘယ္အရာကိုမ်ိဳးကို မဆို ညီက အစ္ကို အတြက္ေပးဆပ္သြားမွာပါဗ်ာလိုေၿပားလုိက္ေတာ့။

အစ္ကိုေနမင္းခက အိုေက ညီဇြဲတဲ မငး္ေနာင္တ ေနာက္မွမရနဲေနာ္တဲဗ်ာ ကိုယ္ကနည္းနည္းၾကမ္းတယ္တဲ။ မ်က္နာကိုက မုန္းစရာၾကီဗ်ာ လြန္ခဲတဲ တစ္နာရီေက်ာ္ေလာက္က ကြွ်န္ေတာ္ကို သူငယ္ခ်င္းလိုဘဲ ေနရေအာင္လိုေၿပားတဲ မ်က္နာမဟုတ္ဘူးဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း အစ္ကိုေနမင္းခ မ်က္နာကိုေသခ်ာၾကည့္မိတယ္ခုမွဗ်ာ။ နုတ္ခမ္းေတြက အရမ္းကို ဆက္စီက်ေအာင္ရဲရဲနီေနတယ္ဗ်ာ။

မ်က္၀န္းေတြကို ခပ္ညိဳညိဳနဲ ၿပံဳးလိုက္ရင္ေပၚလာတဲ သြာတက္ေလးေတြကို ၿမင္ေနရတဲ ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္လိုမွစိတ္မထိန္းနုိင္ေတာ့ဘူးဗ်ာ။ အဲတာနဲ အစ္ကိုေနမင္းခရဲ ရဲရဲနီေနတဲ နုတ္ခမ္းေလနားကို တိုးကပ္သြားလုိက္တယ္ဗ်။ ၿပီေတာ့ နမ္းစရာ ေနရာရွာေတာ့ ဆက္စီနုတ္ခမး္နာကိုေရာက္ခါနိီမွာေတာ့။ကုိေနမင္းခက ကုိယ္က ညီကုိ သူငယ္ခ်င္းလိုဘဲေနမယ္လိုေၿပားထားတာေလညိတဲ နမး္လိုမရဘူးတဲ သူနုတ္ခမ္းကို အဲလိုေၿပားလာတယ္ဗ်။

အဲတာနဲ ကြ်န္ေတာ္လည္း မရေတာ့ဘူ အစ္ကိုခုမွလာမေၿပားနဲေတာ့ လိုဆိုၿပီေတာ့ အထင္း အစ္ကိုနုတ္ခမ္းကို နမး္လိုက္တယ္။ အစ္ကုိ နုတ္ခမ္းက အနံေလးကလည္း စြဲမက္စရာေကာင္းလိုက္တာဗ်ာ ေတာ္ေတာ္ရင္ခုန္ေနၿပီ ။ ကုိေနမင္းခက ကုြ်န္ေတာ္ ခါးေလးကို ရြရြေလးဖက္လာတယ္။ ေနာက္ေတာ့ အစ္ကိုလွ်ာေလးကိုလည္း ကြွ်န္ေတာ္ပါစပ္ထဲကုိ အသာေလးသြငး္ေပးတယ္ဗ်ာ။

ကြွ်န္ေတာ္ ရင္ေတြ ေဗ်ာင္းဆန္ေနပါၿပီဗ်ာ ။ စိတ္ထဲမွာလညး္ အစ္ကို ပစၥည္းေလကို ကိုင္ခ်င္ေနၿပီ။ ေနာက္ေတာ့ အစ္ကိုက ကြ်န္ေတာ္ကို ညီအခ်ိန္သိပ္မရွိေတာ့ဘူးတဲ။ ညီဘာကိုလုိခ်င္လည္း တဲ။ ကြ်န္ေတာ္လညး္ေၿပားလိုက္ပါတယ္ အစ္ကိုနဲ တူတူ အခ်စ္ခ်ိဳခ်ိဳေတြကို မူးေမ့ေလာက္ေအာင္ ေသာက္သံုးခ်င္တယ္ဆုိေတာ့ အိုေကတဲ။ ကြ်န္ေတာ္လည္းအစ္ကိုေနမငး္ခကုိ တင္းေနေအာင္ၿပန္ဖက္ထားလိုက္တယ္ ။ေနာက္ အစ္ကိုေနမငး္ခ လက္ေတြက ကြ်န္ေတာ္ နို႔ေတြကို က်ဴးေက်ာ္၀င္ေရာက္လာတယ္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ တစ္အားကိုထန္ေနေတာ့တာဘဲဗ်။

အစ္ကိုညီ တစ္အားဆာေနၿပီဗ်ာ လိုေၿပားလိုက္ခ်င္တယ္စိတ္ထဲမွာေတာ့။ အစ္ကုိလက္ေတြက နိုေတြကို က်ြမ္းက်င္စြားပြတ္သတ္ေနတဲအခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္လက္ေတြကလည္း အစ္ကုိေနမင္းခရဲ ေဘာင္ဘီေအာက္က ညီဘြားေလ ကို ေရွ့တိုးေနာက္ဆုပ္လုပ္ေပးေနမိၿပီဗ်ာ။ အဲခုမွ သတိထားမိတယ္ အစ္ကို ပစၥည္းကေတာ္ေတာ္ထြာတယ္ဗ်။ ကြွ်န္ေတာ္ကလည္း ပထမဆံဳးအေတြအၾကံဳနဲဆိုရင္ေတာ့ ေသခ်ာတယ္ ေသြးေတာ့ထြက္ေတာ့မယ္ထင္တယ္ဗ်ာ။

စိတ္ထဲမွာလည္း ေကာင္းမြန္တဲ အေတြအၾကံဳကို တမ္းတတာက တစ္ဖက္ နာက်င္မွာကို ေတြးၿပီ စိ္တ္ပူတာက တစ္ဖက္နဲ ေတာ္ေတာ္ ကို ရင္ေတြခုန္ေနတယ္။ အဲကုိေနမင္းခက နို႔ ေတြကို သူရဲ ဆက္စီ နုတ္ခမ္းေတြနဲ ဖြဖြေလးစို႔ေနတယ္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ ဆာေနၿပီဗ်ာ အစ္ကိုလို ပါစပ္ကလည္း အရွက္မရွိထြက္သြားပါေတာ့တယ္ဗ်ာ။

အဲအခ်ိန္က်မွ ကုိယ္ေနမငး္ခက ညီ ေတာ္ေတာ္ ဆာေနၿပီလားလိုေမးေတာ့ကြ်န္ေတာ္လည္း အငး္ အစ္ကို ဟုတ္တယ္လိုေၿဖလိုက္ေတာ့တယ္ဗ်ာ။ အငး္ ကုိယ္ကေတာ့ညီဆိီက တစ္ခုလိုခ်င္ေသးတယ္လုိေၿပားၿပီေတာ အစ္ကိုေနမငး္ခက သူညီဘြားေလ ကို ၾကည္လိုက္တယ္ဗ်။ ကြ်န္ေတာ္သေဘားေပါက္ပါတယ ္အစ္ကိုညီဘြားေလ ကို ငံဳေပးေစခ်င္ေနမွန္း။

အငး္ပါ အစ္ကို ညီလုပ္ေပးမွာပါဗ်ာလိုေၿပားၿပီေတာ့ အစ္ကို ရဲ ဘိုက္ေလးကို နမ္းၿပီေတာ့ ေမ်ာ္လင့္ေနတဲ ညီဘြားေနရာေလးကို ကြွ်န္ေတာ္မ်က္နာေလးကို တိုးကပ္သြားလိုက္တယ္။ အစ္ကုိကိုယ္ေပၚကေနလို ဆပ္ၿပာေမြးနံနဲ ဘာနံမွန္းမသိတဲ အရာတစ္ခုကိုရ တယ္ဗ်။ ကြွ်န္ေတာ္ အစ္ကုိညိဘြားေလးကို ေၿဖးေၿဖးေလ ငံုေပးလိုက္တဲအခါမွာ အစ္ကို တစ္ခ်က္တြန္႔သြားၿပီ ပါစပ္ကလည္း မသဲကြဲတဲ အသံတစ္ခ်ိဳ ထြက္လာတယ္ဗ်။

ကုိယ္မ်က္နာမွာလည္း ဒိကိစၥနဲပတ္သက္ၿပီ အေတြ႔ၾကံဳရွိပံဳမေပၚဘူး။ကြွ်န္ေတာ္လည္း က်ြမ္းက်င္စြားမလုပ္နိုင္ဘူးဗ်။ ေတာ္ေတာ္လည္းရည္ စရာေကာင္းတယ္။ကြ်န္ေတာ္နဲ ကိုယ္ေနမင္းခနဲ ေတြရတာကို ဟီးးဟီးး။ အစ္ကုိ ရဲ ညီဘြားေလ ကို အသာေလးငံုၿပီေတာ့ ေရွ႔တိုးေနာ္စုပ္လုပ္ေပးေနတဲအခိ်န္မွာ အစ္ကိုေနမငး္ခက ကြ်န္ေတာ္ေခါင္းကို သူေပါင္ၾကားကို အတင္းကပ္ၿပီေတာ့ အဆံုးအထိထည့္လုိက္တယ္ဗ်ာ။

ဘယ္လိုအရာသာ မွန္းကိုမသိေတာ့ဘူးဗ်ာ။ အေၾကားေတြနဲ နုးညံၿပီမာေၾကားတဲ အရာတစ္ခုကို ပါစပ္ထဲၿပည္ေနေအာင္ခံစားရတဲ အရာသာကို ကြ်န္ေတာ္ စြဲလမ္းေနေတာ့မယ္ထင္ပါတယ္ဗ်ာ။ အင္းကြ်န္ေတာ္လညး္အစ္ကုိပစၥည္းကို အားရပါရ ငံုေနလိုက္တယ္ဗ်ာ။ ေတာ္ေတာ္ေကာင္းတယ္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္လညး္ပထမဆံုးအေတြၾကံဳဆိုေပမဲ အဲလိုလုပ္ ဒိလိုစုပ္ ဒီလိုငံဳဆိုတာကို ဘာလိုအလိုလိုတတ္ေနမိမွန္းကို အသိေတာ့ပါဘူးဗ်ာ။

အငး္ခဏေလာက္လည္းစုပ္ၿပီေတာ့ ကုိယ္ေနမင္းခက ညီတဲကုိယ္အရမ္းဆာေနၿပီတဲ ညီကုန္လိုက္ေတာ့တဲလိုေၿပားတယ္ဗ်။ အမွန္ဆိုကြ်န္ေတာ္ အကုန္းခ်င္ေသးဘူးဗ်ာ။ထပ္စုပ္ေပးခ်င္ေသးတယ္ အစ္ကိုရတနာေလးကုိဗ်ာ။ ဒါေပမဲ အစ္ကိုကုိေတာ့ ၿပန္မေၿပားေတာ့ဘူ သူသေဘားအတိုင္းဘဲ ေခါင္းညိမ့္ၿပလိုက္တယ္။ အဲခါမွာ ကိုေနမငး္ခက အဲလိုေတြ အလိုလိုက္လို ညီကိုခ်စ္တာတဲဗ်။

အားးးးးးးးးးးးးးးးးရင္ထဲမွာ လမင္းတစ္ရာေလာက္သာသြားသလိုဘဲဗ်ာ။ေနာက္ ကိုယ္ေနမငး္ခက ကြွ်န္ေတာ္ကုိ အသာေလးထခိုင္းၿပီ အစ္ကိုက နုတ္ခမ္းကို ၾကင္ၾကင္နာေလးနမ္းတယ္ဗ်။ ဘယ္လုိအ၇သာမွန္းကိုမသိဘူးဗ်ာ။ ေယာက်ားတစ္ေယာက္၇ဲ နုတ္ခမ္းေတြက ဒီေလာက္ခ်ိဳမိန္ေနမယ္လိုမသိဘူးဗ်ာ။ အေစားကသာ ဒီေလာက္သာယာမွန္းသိရင္ ကြ်န္ေတာ္ အရင္ထဲက တူတူေနဘုိၾကိဳးစာပါတယ္ဗ်ာ။

ေနာက္ေတာ့ အစ္ကိုလက္ေတြက ကြ်န္ေတာ္တင္ပါေတြကို လာၿပီ ပြတ္သတ္ေနတယ္ဗ်ာ။ တစ္ကုိယ္လံဳးလညး္ ဘာမွန္းမသိတဲ ခံစားခ်က္ေတြနဲ ရင္ေတြခုန္ၿပီေတာ့ ၾကည္နူးေနေတာ့တာဘဲဗ်ာ။ ကုိယ္ေနမင္းခက ကြ်န္ေတာ္နုိေလးကို တစ္ခ်က္သြားေလနဲကိုက္လုိက္တယ္ထင္တယ္ဗ်ာ။ရင္ဘတ္က နည္းနည္နာသြားတာကုိ ကြွ်န္ေတာ္ခံစားလိုက္ရတယ္။

အစ္ကို ဘာလုပ္ေနတယ္ဆိုတာကို ကြ်န္ေတာ္မသိေတာ့ဘူးဗ်ာ ။အစ္ကုိ ကြ်န္ေတာ္နုတ္ခမ္းေလကုိ နမ္းကထဲက လုပ္ခ်င္တာလုပ္ေတာ့ဆိုၿပီေတာ့ မ်က္စိကိုုုုမိတ္ထားလုိက္တယ္။ေနာက္ ကြ်န္ေတာ္ကုိ ကုန္ခိုင္းၿပီေတာ့ ပူေႏြးတဲစေတြးေတြ ကြ်န္ေတာ္တင္ပါးေပၚက်ေရာက္လာတယ္ဗ်ာ ။ၾကက္သိန္းေတြေတာင္ ထတယ္ဗ်ာ။

ဘိုေနရမလည္းကိုမသိေတာဘူး။ေနာက္ၿပီေတာ့ပူေနြးေနတဲ ခပ္မာမာ အရာတစ္ခုကလည္းကြွ်န္ေတာ္ခေရကိုလာေထာက္ေနတယ္ထင္တယ္။ ကုိယ္ေနမင္းခရဲ ငယ္ပါေလးက ညီအပ်ိဳရည္ကိုဖ်က္ဘို အသည္းအသန္ၾကိဳးစားေနတယ္ထင္တယ္ဗ်ာ။လူကတစ္ကုိယ္လံဳးလညး္ပူထူေနၿပီ ဘယ္လိုေနရမလညး္မသိတဲအခ်ိန္မွာကုိယ္ေနမင္းခကကြွ်န္ေတာ္ခါးေလကိုကိုင္ၿပီေတာ့ တစ္ခ်က္ေဆာင့္လိုက္တယ္ထင္တယ္။

အားးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးနာလိုက္တာဗ်ာ ဘယ္လိုမွမခံနိုင္ဘူး။ကြ်န္ေတာ္လညး္ ရံဳးၿပီေတာ့ အစ္ကိုေနမင္းခနာတယ္ လိုေၿပားလိုက္မိတယ္။အဲလုိေၿပားလုိက္ေတာ့ ကိုယ္ေနမင္းခက ညီတစ္အားနာေနလားတဲ ၿပန္ေမးတယ္ဗ်။ကြ်န္ေတာ္လညး္အငး္လုိေၿပား ေတာ့ အစ္ကိုက အငး္ခဏေလးညီကုိယ္ၿပန္ထုတ္ေပး မယ္လိုေၿပားၿပီေတာ့ အစ္ကိုက သုူညီငယ္ေလးကို ၿပန္ထုတ္လုိက္တယ္။

ကြ်န္ေတာ္ နာက်င္မွဳေတြေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္တင္ပါးေလးကို ကိုင္ၾကည္မိတယ္ဗ်ာ။ ေနာက္ၿပီေတာ့ လက္ကိုလည္းခေရကို စမ္းမိတယ္။ခပ္စပ္စပ္ ဘာလိုမ်ားၿဖစ္ေနတာလည္းလုိေပါ့ဗ်ာ။အဲအခ်ိန္မွာလက္မွာ တစ္စံဳတစ္ရာလာေပးတယ္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္လက္မွာေပေနတဲ ေသြးေတြကုိၿမင္လိုက္ရတဲအခ်ိန္မွာေပါ့----------------------------

(ဆက္ရန္ရွိေသးသည္ ေနမင္းခ)

No comments:

Post a Comment