Thursday, April 18, 2013

ေႏြဦး လိပ္ၿပာေလးရဲ ့ ဧၿပီလ လြမ္းခ်င္း (အပိုင္း-၁)

ကြ်န္ေတာ္ရင္ဘတ္ေပၚကခ်စ္သူကုိ တမ္းတမ္းတတၾကည့္ေနတယ္ဗ်ာ သူမ်က္နွာမွာ ရွက္ရြံမွဳ႕တစ္စံုတစ္ရာမွ မေတြ ့မိဘူး ဘာေၾကာင့္လည္းဆုိေတာ့ ခ်စ္သူေတြမိုလိုဘဲ။ ကြ်န္ေတာ္သူကုိၾကည့္ၿပီးေတာ့ ေတာ္ေတာ္ခ်စ္လာတယ္။ သၾကၤန္ ေနာက္ဆံုးရက္မွ ရန္ကုန္က လာေတ႔ြတဲခ်စ္ရသူေလးပါ ။ မနက္ဆိုၿပန္ရေတာ့မွာေလ။ဒါေၾကာင့္လည္းမခြဲဘဲ ကြ်န္ေတာ္ရင္ခြင္ကုိ အတင္း၀င္နြဲ႕ေနတာ ။
 ကုိေန ညီကုိ ခ်စ္လားတဲ။
ေအာ္ေမးလညး္ေမးတတ္တယ္ခ်စ္သူ
ကုိေနမင္းခက စိတ္မပါရင္ ဘယ္အလုပ္ကိုမွ ဘာအတြက္မွ မလုပ္ဖူးဆိုတာကုိ ညီိဇြဲမသိဘူးလားကြာ။ ကုိယ္စိတ္မေကာင္းေအာင္မေမးနဲညီရာ မနက္ဆိုၿပန္၇ေတာ့မွာဆိုေတာ့ အခ်စ္အေၾကာင္းေလး ေတြေၿပာၿပီး တစ္ညလံဳးခ်စ္ခ်င္တယ္ညီ ။ ၿပီးရင္ ညီကုိယ့္ဆီကလိုခ်င္တာေတာင္းေပါ့ညီ ။ဒီတစ္ညကေတာ့ ညီေတာငး္ဆိုတဲအရာအားလံုးၿဖစ္ေစရပါမယ္။ ဘာလိ့ုအဲလိုေၿပာတယ္ဆုိတာ ညီဇြဲသံဇဥ္သိတယ္။ ကုိယ္က ေတာ့ Only ဆိုေတာ့ည့ီအတြက္မတရားဖူး ထင္လို့ပါကြာ။ ညီလိုခ်င္တာအရာတစ္ခုကုိေတာင္းပါ ကုိယ္ေပးဆပ္ပါ့မယ္ညီ။
ရပါတယ္ကိုရာ တစ္ကယ္ခ်စ္ရင္ဘာကုိဘယ္အေနထားမွာဘဲၿဖစ္ၿဖစ္ညီေပ်ာ္ပါတယ္။အေရးၾကီတာက ကုိ ညီ့ ကိုခ်စ္ေနဖို ့ပဲကို ။ တစ္ၿခားဟိုမိုေတြနဲ မကဲနဲေနာ္ကုိ
တဲ့ ။ကြ်န္ေတာ္လညး္ခ်စ္ရသူေလးရဲ မ်က္နာကိုၾကည္ၿပီး
 ညီဇြဲရာ မ်က္မွန္ၾကီခ်ြတ္လိုက္စမ္းပါကြာ ကိုယ္ၾကည္လိုမ၀ဘူညီမ်က္နာကို အဲတာမတပ္၇င္ပိုေခ်ာတယ္ညီ ။ အားးးရဘူကိုရတဲ ေနသားက်ေနၿပီတဲ မ်က္မွန္က ဒါေၾကာင့္ခုေတာ့ခ်ြတ္ထားေပးမယ္ေလ ကုိ မတပ္လိုကေတာ့မရဘူးဗ်။ ညီေလကုိ့ ကုိ အရမ္းခ်စ္တယ္ဗ်ာ။ တစ္ကယ္ပါ ညီမွာ ဟိုမိုအေတြၾကံဳတစ္ခါမွမရွိဘူးဗ် ။ ဒါေၾကာင့္ညီေၾကာက္ေနတယ္။
 ကြ်န္ေတာ္ညီဇြဲ မ်က္နာကိုေသခ်ာဆိုက္ၾကည႕္တယ္ ၿပီးေတာ့
ကုိ္ယ္ယံုပါတယ္ညီရာ ဒါေၾကာင့္လညး္ကုိယ္ညီကုိ တန္းဘိုးထားတာေပါ့ဗ်ာ ။ ကုိယ္လညး္ညီဇြဲကုိ
ဆိုၿပီးေတာ့ ဆက္မေျပာပဲ ရပ္ထားလိုက္တယ္။
ကိုဆက္ေၿပားေလဗ်ာ ဒီမွာ တန္းလန္းၾကီးတဲ။ ဟဟ ညီကလညး္ အရင္ကလညး္တန္းလန္းၾကီဘဲေလ ကြာ ဆိုေတာ့ အားကိုညစ္ပတ္တယ္ ။ညီကအေကာင္းေၿပားေနတာကိုဗ်ာ။ေတာ္ၿပီမေၿပားေတာ့ဘူဆိုၿပီေတာ့ ၇င္ဘတ္ေပၚကဆင္းမလိုလုပ္တယ္။
ဟဟ ေနမင္းခဘဲအဲလိုလုပ္လိုရမလာကြ
လိုေၿပားၿပီေတာ့ သူခါးေလကိုသိမ္းဖက္ထားလိုက္တယ္။
ကိုယ္ေလညီကုိအရမ္းစြဲေနၿပီကြာ  ဆိုေတာ့သူက
 စြဲေအာင္လည္းညီကတမငး္ၾကိဳးစာေနတာပါဗ်ာ။ကုိယ္ကုိခ်စ္လြန္းလိုတဲ။ ကဲညီ အခ်ိန္မရွိဘူ သၾကၤန္လည္အံုးမွာမိုလား ခုတစ္ေၾကာငး္ေလာက္ဆြဲလိုက္ရေအာင္ ကြာ ဆိုေတာ့ကုိသေဘာတဲဗ်ာ အရမ္းခ်စ္ဘုိေကာင္းတယ္။ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္သူ ဇြဲသံဇဥ္က ကိုဘယ္ကစရမလည္းတဲ ကြ်န္ေတာ္ကလညး္ ညီၾကိဳက္သလိုစ ကုိယ္ကအိုေကတယ္ဆုိေတာ့ ကုိယ္ညီအကၤ်ီ ခ်ြတ္လိုက္မယ္လိုေၿပားၿပီ ကြ်န္ေတာ္အက်ၤီကိုခ်ြတ္လို္က္တယ္ ၿပီေတာ့ကိုယ္ ရင္ဘတ္မွာအေမြးေတြအမ်ားၾကီး ေပ်ာ္လိုက္တာဗ်ာတဲ။ ကေလးေလးတစ္ေယာက္သူလိုခ်င္တာ ကုိရသြားလို ၀မ္းသာေနတဲပုံေပါက္ေနတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ sex လုပ္ရမွာကိုေတာင္ ၀န္ေလးမိတယ္ဗ်ာ ကြ်န္ေတာ္ညီေလးလို ညီမေလးတစ္ေယာက္လို ၿမင္လာတယ္။ဒါေပမဲ ေနမင္းခလည္း ေလာကီ သား ေပမို့  ဆက္ၿပီမိုက္မိတယ္ဗ်ာ။ ကဲညီ စၿပီေနာ ္အစ္ကိုေနမင္းခဆိုေတာ့ အိုေကညီ လိုကြ်န္ေတာ္ဆက္ေၿပားလိုက္တယ္။ ညီအမုန္းဆြဲမွာေနာ္ ညတစ္ခါခုတစ္ခါနွစ္ခါဘဲအခ်ိန္ရမွာမို႔ ညီကုိ ထန္တယ္လိုမထင္ေစခ်င္ဘူးအစ္ကိုရာ။အားးးးးးးး ညီကလညး္ကုိယ္နာလညး္ပါတယ္ကြာ ကိုယ္ညီပုဂၢိဳလ္ေရးကုိ ထိမ္းထားမွာပါ ကိုယ္ေၾကာင့္ညီ ဘာအစြန္းအထင္းမွမၿဖစ္ေစရဘူ ညီခေရေလ ေၾက်ြသြားတာကလြဲရင္ေပါ့လိုဆိုေတာ့ ကိုယ္ေတာ္ေခ်ားက ၿပံဳးေတာ္မူပါတယ္ဗ်ာ ကုိယ္ေတာ္ေတာ္စကားတတ္တယ္တဲ ကြ်န္ေတာ္ကုိေၿပာေသးတယ္ဗ်။ ခ္ခ္ ၾကည္နူးလုိက္တာဗ်ာ အလြမ္းညေတြ ကို တူတူၿဖတ္သန္းမယ္ညီ ကုိယ္လညး္း အလြမ္းသစ္ပင္ေအာက္က စိတၱဇညေတြမ်ားလွပါၿပီဗ်ာ။ဒါေၾကာင့္ဒီေနတစ္ရက္ေတာ့ လိပ္ၿပာေလး သေဘားအတိုငး္ဘဲဗ်ာ ဆိုေတာ့ အိုေကကို ၀ုန္းလိုက္ၾကဆိုတဲ ။အိုေက ၀မ္းတူးသရီစၿပီလိုပါစပ္ကလညး္ေအာ္သံနဲအတူ ညီနုတ္ခမ္းပါးေတြကကြ်န္ေတာ္နုတ္ခမ္းဆီ ဦးတည္လာတယ္ ။ခ်စ္ရတဲသူခ်င္းမိုလိုလားမသိဘူးဗ်ာ ခ်စ္သူခံတြငး္နံက ေတာ္ေတာ္ကုိ Sexy ဆန္ေနတယ္ဗ်ာ ။ေနာက္ ဇြဲသံဇဥ္က သူလွ်ာခ်ြန္ခ်ြန္ေလးကို က်ြန္ေတာ္ေနမင္းခရဲ ပါစပ္ထဲထိုးထည့္လာတယ္ဗ်ာ ။ဟိုမိုေဘာ့တစ္ေယာက္ရဲ ႔ပ်င္းၿပတဲ ခ်စ္ျခင္းေတြကို ကုိယ္တုိင္ၾကံဳမွေလးစားလာမိတယ္ဗ်ာ။ ကုိ …ညီ ကို့ လွ်ာေလးကို နညး္နညး္ကိုက္ခ်င္တယ္တဲ့ ကြ်န္ေတာ္ကုိခြင့္ေတာင္းတယ္ ကြ်န္ေတာ္ကညီသေဘာကြာ   ၾကိဳက္တာသာလုပ္ေတာ့ဆိုေတာ့   အိုေကကုိတ့ဲ။ ညီ၀ုန္းၿပီေနာ္လို့လညး္ ပါးစပ္ကေၿပာေသးတယ္။ ေနာက္ ကြ်န္ေတာ့္ လည္ပင္းေတြကို အနမ္းေတြကစူးရွလာၿပန္တယ္ဗ်ာ ။ ကြ်န္ေတာ္ေစာ္ေတြနဲတုန္းက ကုိယ္ကလုပ္ေပးခဲတာဆုိေတာ့ မသိဘူးေကာငး္လာမေကာငး္လား ခု ေဘာ့တစ္ေယာက္ရဲ အၿပဳအစုေတြကေတာ့လန္ထြက္္္္္္ေနတာပဲလို့  စိတ္ကေတာ့ထင္မိသားဗ်။ အၿပင္မွာ သၾကၤန္မိုးေလေတြက ဖြဲဖြဲက်လာသလို အခန္းတြင္းကုတင္ေပၚက ကြ်န္ေတာ္နဲ ညီဇြဲတို႕ရဲခ်စ္မိုးေတြကလညး္တစ္ေၿဖးေၿဖး အရွိန္ၿမင့္တက္လာတယ္ဗ်ာ။ ညီက ကြ်န္ေတာ္ ရင္ဘတ္ေပၚမွာလက္ကို ဖြဖြေလးပြတ္ေနတယ္အခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ့ညီဘြားေလးက တစ္ရိပ္ရိ္ပ္နဲ မာလာၿပီဗ် ။ ကြ်န္ေတာ္ေတာ္ေတာ္လည္းေက်ြးခ်င္ေနၿပီ ။ဒါေပမဲခ်စ္ရတဲညီက ဘာအစိစဥ္ေတြရွိေနမွန္းမသိေတာ့ မေၿပာၿဖစ္ဘူးကြ်န္ေတာ္လိုခ်င္တာကို ။ဒိတေန့ေတာ့သူစိတ္ၾကိဳက္စိတ္ခ်မ္းသာတဲအရာေတြကုိဘဲ လုပ္ပါေစလို ခြင့္ၿပဳေပးထားလိုက္ခ်င္တာေစတနာပါဗ်ာ။ေနာက္ေတာ့ကြ်န္ေတာ္အတြင္းခံ ေပၚကုိ ည့ီလက္ေလးေရာက္လာတယ္ဗ် ။ကြ်န္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ဖီးတက္ေနၿပီဗ်ာ ။ညီ လိုေခၚလိုက္ေတာ့ ဗ်ာကုိတဲ ကြ်န္ေတာ္ဆက္ေၿပားလိုက္တယ္ညီ မွဳတ္ရင္လညး္မွဳတ္ေတာ့ ကိုယ္မေနနိုင္ေတာ့ဘူဆိုေတာ့ ဟာဗ်ာကုိကလည္းေၿဖးေၿဖးေပါ့ မွဳတ္ေပးဖူးလိုၿပန္ေၿပားတယ္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္မ်က္နာကုိသူစိုက္ၾကည္ေနတယ္။ကြ်န္ေတာ္ေတာ္ရွက္သြားတယ္ဗ်ာ အမွန္ေၿပားရရင္ကိုယ္ေတာင္းဆိုတဲအရာကုိ လိုက္ေရားမေပးတာဒါပထမဆံုးဘဲမိုလို ေတာ္ေတာ္စိတ္မေကာငး္ၿဖစ္သြားတယ္ဗ်ာ။အိုေကညီ ဒါဆိုလည္းကိုယ္ၿပန္၀တ္လိုက္ေတာ့မယ္ေနာ္ညီ ညီစိတ္မပါတဲအရာကို ကိုယ္အတင္းမလုပ္ခိုင္ပါဘူးကြာလိုေၿပားၿပီ  အက်ီနဲေဘာငး္ဘီကို့ကြ်န္ေတာ္အ၀တ္ေတြကုိၿပန္ယူၿပီ၀တ္မယ္ေတာ့မယ္လို႕ ေတးြၿပီးထလုိက္တဲအခ်ိန္မွာေတာ့။ ကိုယ္ဘာၿဖစ္တာလည္းဗ်ာလို ၀မ္းနည္းသံနဲေၿပားၿပီကြ်န္ေတာ္ရင္ဘတ္ကုိ တင္းၾကပ္စြာလာဖက္တဲ ဇြဲသံဇဥ္ရဲ မ်က္နွာေပၚက မ်က္ရည္စေတြကုိၿမင္လိုက္ရတဲအခါမွာေတာ့
(ဆက္ရန္၇ွိေသးသည္ ေနမင္းခ)

က်ေနာ္ဆီကို ပထမဆံုးေပးပို့လာတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ် ကိုေနမင္းခ
ေနာင္လည္း ေပးပို့ေပမယ္လို့ ေမွ်ာ္လင့္မိပါတယ္...
ကဲသူငယ္ခ်င္းတို့ေရ...ကိုေနမင္းခရဲ့ ကိုယ္တိုင္ေရး ၀တၳဳကို comment ေလးမ်ား ေပးလို့အားေပးၾကပါဦးဗ်ာ...

No comments:

Post a Comment